7/05/2011

Fisuja fiiliksissä

Ciao vaan kaikki! Aattelin tulla päivittelee vähän loma kesäkuulumisia tällain hienoisen tauon jälkeen. Ekaks täytyy sanoo, että oon ehdottomasti sitä mieltä, että kesäsin päivät menee aaaaivan liian nopeasti ja veikkaampa, etten oo ainut joka noin tuumii, vai kuinka?
Mun viikot menee aikalailla samalla kaavalla koko ajan, mutta ei se oikeestaan haittaa. Mulla on aina maanantai vapaa, jolloin puuhailen kaikkee sellasta, mitä en iltasin kerkee enää töitten jälkeen ( esim. shoppailen !!) ja oon tietysti tovereitten kaa hela dagen. Sitten toinen vapaa päivä mulla on aina vaan työvuorolistan mukaan randomisti joku päivä, mikä tarkottaa sitä, että mulla on harvoin vapaapäiviä 2 peräkkäin. Se on suoraan sieltä minne aurinko ei paista, koska en voi oikein lähtee mihinkään kauemmas reissuun. Onneks työt loppuu iltasin aina klo 18 ja alkaa vasta 11, eli voin aika hyvin iltoinakin painella menemään siellä täällä suht'koht myöhään.

Loppuun lyön taas läjän järjestelemättömiä kuvia viimeviikoilta, joista toivottavasti välittyy ainakin osittain huippu kesäfiilis, josta oon nauttinu oli sitten työpäivä tai ei


















 Ette ehkä usko, mutta olin menossa kohentaa nuotioo ton kastelukannun avulla ... =DD




 Kerran hajosin .. :D:D:D:D





 Ensi kerralla luvassa jotain muutakin kuin pelkkää löpinää kuvilla höystettynä ..ehkä !
XOXO

5 kommenttia:

  1. mää ekaa kertaa kommentoimassa sun blogia............... mut tällä kertaa oli pakko ylittää itteni koska en voinu olla hajoomatta tolle otsikolle :D:D:D:D:D ja hajoon myös noille kuville liikaa täällä yksinäni verkon lattialla ! tulenkohennus-kuva ........

    VastaaPoista
  2. Menetit just mun blogiin kommentoimis neitsyytes miltä nyt tuntuu? (((: Eimut jooo toi otsikko on musta aika kekseliäs ku sen voi ymmärtää uusein eri tavoin ! =DD Ja noi kuvat ... sanat ei aina riitä kuvailee. Mun mielestä ois aika napakka jos haettais sit ens mökkireissulla tollasta samanlaista tulenjumala-asetelmaa taas!

    VastaaPoista
  3. ihan sairaan hienoja kuvia! ja sun tukka on muuttunu hurjasti vuoden aikana!! mutta noi on mun mielestä tosi ihanat:)

    VastaaPoista
  4. et koskaan enäää postaaa :((

    VastaaPoista
  5. Anon1: Kiiitos kiiiitos ((= Hehs joo tän blogin kautta on hauska itekki seurailla miten toi pehko muuttaa hiljalleen muotoaan !

    Anon2: Never say never (;

    VastaaPoista