4/29/2013

Eihän muurahainenkaan ole mitään yksinään

Heipsan ! Tuttuun tapaan mun pitäisi taasen olla jo unten mailla, mutta oli pakko vielä tulla päivittelemään teille muutamat lauantaina napsaistut fiiliskuvat mun yhdistetyistä synttäri- ja tuparikemuista. Vietettiin vaihteeksi tytyjen kanssa niin hauska ilta (ja yö) että voi veikkoset.

Olin lauantaiaamunkin töissä, joten laittauduin aika kiireessä ja niimpä en kerennyt panostaa ihan niin paljoa kuin olisin halunnut! Onneksi toi pinkki luottotoppi tuntuu toimivan tilanteessa kuin tilanteessa.


Mun kortti oli varmasti maailman hienoin - lahjoista puhumattakaan. Valitettavasti jälkimmäisistä ei ole kuvaa, mutta mikäli joku siellä ruudun toisella puolella on ollut näiden synttäripostausten kanssa tarkkana voi varmaan arvata mistä puhun. 
Naurussa oli aamulla pitelemistä, kun selasin kameran kuvasaldoa ja sieltä löyty mm. kahden ylläolevan tasoisia otoksia ! Oon varmaan hehkuttanut täällä blogin puolella mun laumaa kerran jos toisenkin, mutta tuo porukka ansaitsee kyllä jokaiset alt+3:set ja superlatiiviin taivutetut adjektiivit. Kaikista parasta on se, että huomenna mennään - taas kerran hihih.

Nyt painun sinne untenmaille, jotta jaksan käydä vielä kitkuttelemassa huomisen aamuvuoron. HV (hyvää vappua) vaan kaikille siellä näyttöpäätteen vastapuolellakin. Syökää paljon munkkeja ja juokaa sopivasti simaa.
XOXO

2 kommenttia:

  1. Mä aina tuun jotenki hyvälle tuulelle näistä teän laumabiletyskuvista :D Jotenki näistä välittyy sellane ystävyys ja hyvä fiilis! Ihana kuulla, jos sulla oli hauskaa ja kaikki män hyvin! :)

    Ihan superii vappua sulle kaunokainen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsin kiva kuulla, että nää postaukset lämmittää lukijoidenkin mieltä! Mulle itselle nämä kun on juuri niitä, joita on ihana selata jälkikäteen ja muistella että "ainiin nuokin kemut" :D

      Poista