10/14/2013

Kuka kirahville levittää kaviorasvaa?

Jokin aika sitten törmäsin kiinnostavaan tutkimukseen, jonka mukaan edullinen klassikko, Nivea Creme hakkasi mennen tullen luksusvoiteet mitä tulee kasvojen hoitoon. Äitini on kova höpsähtämään milloin mihinkin kauneusvillitykseen ja niimpä pian niin minun kuin hänenkin kasvorasva vaihtui kyseiseen ihmetuotteeseen. Minulle rasva ei ollut tuttu entuudestaan, mutta nyt muutamien viikkojen käytön jälkeen voin kyllä ehdottomasti suositella ihan kaikille. Olettehan te jo testanneet?

Ihanaa pitkästä aikaa lomailla kokonainen viikko ja ottaa vain rennosti Olen oikeastaan suunnitellut jo koko viikon täyteen, mutta onneksi kaikki on kivoja juttuja. Seuraavaksi ajattelinkin suunnata lounaalle mainion Vilmani kanssa!
Hyvää alkanutta syyslomaa myös kaikille muille, jotka sitä nyt pääsevät viettelemään!
XOXO

4 kommenttia:

  1. mä oon ostanut tätä jo useamman vuoden ja toiminut hyvin :) hinta-laatu suhde kohdillaan!

    VastaaPoista
  2. Oot niin oikeassa tuosta hinta-laatusuhteesta (: !

    VastaaPoista
  3. Hah pitää käydä itellekki hakee yks purkki ! Ei meinaa talvella mitkää rasvat pitää ihoa tarpeeks kosteena :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen lämpimästi (: Luulenkin että toi voi kesällä olla vähän liian "rasvaista" ainakin mulle, mutta näin kylmällä ilmalla se on täydellistä !

      Poista