1/17/2011

Hyeena on koiraeläin eli kai senkin voi kesyttää?

!!!! Tokan viikon ekasta koulupäivästä selvitty !!!! 
Pienet sille! Tää päivä ei oikeastaan ollut yhtään sen erikoisempi, mutta viimeviikko lipui loppuun kivoissa tunnelmissa, joiden aikaansaajista muutama nyt mainittakoon n__n
1. Uudet kynnet
Kuosi vaihtui raidoista toisiin graafisiin kuvioihin: palloihin! Tykkään näistä aikaslailla, vaikka toisesta kädestä onkin jo lähtenyt parit timantit kävelemään .. mistä tulikin mieleeni eihän kukaan sattuisi tietämään jotain überhyvää liimaa/muuta jekkua jolla timantit saisi pysymään kynsissä vähän pidempään, kuin 2 päivää?

2. Uusi minisuoristusrauta














Tässä poseeraavat samassa kuvassa sekä Remingtonin uutuus, että Vidal Sassoonin vanhus, joka tosiaan palveli mua melkein 3 vuotta ja yllättävän hyvässä kunnossa toi on vieläkin. Oon kuitenkin haaveillu miniraudasta jo jonkin aikaa, varsinkin, kun mulla tälläkin hetkellä on suhteessa aika vähän hiuksia ja viimein äiti teki mun haaveista totta :D
Täytyy sanoo, että kyllä huomasi eron uuden ja vanhan välillä, kun ekaa kertaa kävi tosi toimiin ton uutukaisen kanssa!
As you can see toi todentotta on mini !

3. Superliikkis iPod-kajarit
Noi tuli mukana Vilman antamassa ck-hajuvedessä ja oon ihan tulessa noista! Vaikkei noissa äänen laatu ookkaan mikään paras mahdollinen, niin se korvautuu kätevyydellä. Aamut ei oo yhtään niin tuskasii, kun voi kuunnella vessassa just sitä musiikkii mitä haluu samalla, kun laittautuu n___n

4. High School Party
Perjantaina oli AaltoSalilla vähän niinku lukioiden omat kekkerit, missä oli kiva käydä tanssimassa ja nollailemassa muutenkin vähän aivoja ... luojan kiitos tästä ei kuitenkaan ole yhtään kuvaa todisteena :D
(.. mutta toki vannoessani nassuheruttelun nimeen on tietenkin täydennettävä tätäkin entryä yhdellä mihinkään mitenkään liittymättömällä naamataulunkuvatuksella)!
Nyt koitan kerätä itteeni, jotta jaksaisin tehhä vähän läksyjä ... saapas nähdä jääkö taas yritykseksi!
XOXO

8 kommenttia:

  1. noi sun kynnet on niin ihanat :) tollasen suoristusrauta minikoossa vois olla kätsy mulle esim matkatessa.. hmm, we'll see.. ;)

    VastaaPoista
  2. noi kynnet on superkivat! teetkö sillei että liimaat ne timantit sillä liimalla millä laitetaa tekokynsii ja sitte läpinäkyvää lakkaa vielä päälle? se ainki mulla toimii.. ja toi minisuoristin on kätsy helppo laittaa etuhiuksia ja matkoille ja näi! + vaihteeks nätti kuva:)

    VastaaPoista
  3. Rapu: Joo toi on kyllä tosi näppärän kokonen just reissailuu ajatellen :3

    Ano: Kylläkyllä, just tota taktiikkaa oon käyttäny! Kaipa oon vaan sitten jotenki erityisen häslä, sillä mulla noi ei pysy kun maksimissaan pari päivää ))=
    Minisuoristin ♥

    VastaaPoista
  4. Tuotako laitat, niin pysyy strassit kiinni:)-->

    http://www.cesarsshop.fi/konad-coat-p-1960.html

    VastaaPoista
  5. Ano2: OIOIOIOI mahtavaa kiitos linkistä ♥ Jospas saisin tässä aikaiseksi tilata tota (ja ehkä jotain muitaki söpöleitä juttuja noilta sivuilta) tässä lähiaikoina n__n

    VastaaPoista
  6. Juu, itse tykkään tosi paljon tosta Cecarista. Hyvää palvelua ja tavarat tulevat tosi nopsaa.
    Asun oulussa, niin jos tilaan sieltä keskiviikkona, niin se saattaa olla jo tortaina postilaatikossa!

    Ainiin, ihanat kynnet:)♥

    VastaaPoista
  7. herttine ootko sä enää elossa ku mittää ei kuule!

    VastaaPoista
  8. Ano2: Joo täytyy kyllä pistää tilausta menemään tonne jossain vaiheessa (((:

    Ano3: =DDD Olenolenolen, oon ollut tosi kiireinen viimeaikoina, niin ei oo tullu oikeen päiviteltyä ! Oon kuitenkin keräilly matskuja uutta entryä varten koko ajan, että jospas sitä tässä kohta kirjottelisi :3

    VastaaPoista