2/17/2011

Varpuset ovat sisäisesti kauniita

 Hellurei palleroiset!
Huomisen jälkeen oon viimein jälleen stressivapaa olento. Sillä huomennahan on, niin kuin jotkut nokkelat jo arvaavatkin, 18.2 eli meidän Vanhojentanssipäivä
En osaa olla tosta silleen jännittynyt, koska oon viimein saanu hoidettuu kaiken kuntoon (nyt pitäis koputtaa puuta, sillä nyt takuulla sattuu jotain odottamatonta) ja musta ton päivän ideana ei ylipäätänsäkkään oo se, että kaikki menee ihan just täydellisesti, mulle riittää, että on kivaa ((:
Tänään hyvästeltiin jo abit, jotka piti tosi maukkaan penkkarijuhlan ja me kakkoset sitten teippailtiin tuolla melkein -30° pakkasessa rekkoihin lakanoita. Ilma oli niin jäätävää, että jesarikin jääty, eikä suostunu tarraamaan kiinni. Maistu. Karkkeja en saanu paljoo yhtään )):
Mutta vanhoista teen sitten viikonloppuna (tai sen jälkeen) ihan oman postauksen, nyt vanhempiin juttuihin.

Eli Vilman synttäreihin, joita vietettiin viime lauauntaina n___n
















Me leivottiin Vilpulle tosi ... hmhn herkkä kakku:
Lahjaks sankari sai kaikkea mitä 18-vuotta täyttänyt nainen nyt voi tarvita (mm. baarilaukun ja pehmustetut käsiraudat), sekä meidän jäätävän kiertopalkinnon:
Noi on maailman hirveimmät, kokonaan paljettipäälysteiset legginsit, jotka jokaisen meistä on laitettava ekana baari-iltana päälle .... Voin luvata, että tossa kuvassa noi ei ees pääse oikeuksiinsa :D Tällä kertaa mua vielä nauratti, kun Vilma kisko noita päälleen, mutta hymy hyyty, kun tajusin, että oon ite seuraava jolle noi siunaantuu. En malta odottaa.
Tässä vielä Minä, Pulla ja Vilma feat. kroisantti Älykkyysosamäärä ei riittäny siihen, että oltais tajuttu ottaa koko porukasta kuva, niin kuin Veeran synttäreillä.
Tällästä tällä kertaa. Nyt mun ois oikeasti korkea aika mennä nukkumaan (ei kyllä väsytä yhtään), sillä aamulla kello pärähtää soimaan klo: 5:00. Huominen tulee olee niin pitkä päivä (ja yö...), mutta takuulla myös sen arvoinen :3
XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti