3/28/2011

Voivatko muutkin kuin viljakäärmeet olla vegaaneja?

Heijsan allihopa taasen pitkästä aikaa! Koska mulla on aina omat syyni näihin parin viikon postailutaukoihin, löytyy sellainen toki nytkin: mulla ei oo yksinkertasesti ollut asiaa :DD
Oon oottanu, että saisin haalittua kasaan kaikkia juttuja, mistä sitten kertoa teille, ettei ihan pelkillä oman nassun kuvilla tarvitsisi näitä entryjä täyttää.
Mitään ihmeempää asiaa mulla ei oikeastaan ole vieläkään ja siksi kysynkin teiltä millaisia postauksia toivoisitte?
Aivan  tyhjänpanttina en ole kuitenkaan kotona pyörinyt! Tässä parin viikon sisään olen mm. :
Ajellut yli 40 autokoulutunnillista (yks tunti = 25 min ajoa) iskän valvovan silmän alla. Vieläkään mulle ei ole tullut sellasta inhoa tota hommaa kohtaan ja sekä minä, että iskä ollaan yllättyneitä siitä, miten hyvin oikeesti handlaan ton homman!
Onnistunut katkaisemaan tukun kynsiä, jonka tähden kaikki on nyt nysiä )=
Koettanut parhaani mukaan järkkäillä olla hengessä mukana meidän koulun Italia-projektissa. Tämän viikon lopussa meidän kouluun saapuu vastavierailulle n. 70 italialaista !
Shoppaillut kirpputorilla saaliinani mm.:
 Tollanen harmaa, tosi rento ja mukava lörppötunika, me likes













Meidän kaveriporukan uusi dissattava: mun "uusi" lompakko (ton pilvitarran liimasin tohon koska siinä oli reikä ihan vaan koristeeksi :3)!














Siitä lähtien, kun Mia vei mulla vaihdossa olleen, täydellisen lompakon mukanaan Ranskaan oon koettanut etsiä jotain yhtä täydellistä. Onhan toi raihnainen ja muutamien kuvausten mukaan jopa ällöttävä, mutta musta tossa on jotain viehättävää :D















(Huomatkaa taktinen ajokorttikuvan peitto!) Ainoana miinuksena vähäinen korttitila, mulla kun on kanta-asiakaskortit suunnilleen kaikkiin Jyväskylän liikkeisiin ..
Ja viimeisenä mainittakoon mun tämänpäivän ylpeyden aihe: sain äikän esseestä pisteet 55/60, eli toisiksi paras mahdollinen Alan viimein elätellä toivoa siitä, että kykenen ehkä kirjottamaan jostain aineesta paremman kuin A:n

Tässäpä kaikki tällä erää ! Laittakaan tosiaan postausideoita tulemaan, jos vain suinkin jotain keksitte n__n
XOXO

6 kommenttia:

  1. Jos vaikka tekisit postauksen jostain siitä miten laitat hiuksia tms, jos sulla yhtään kiinnostais semmoiset.. Nii jaa jostain söpöistä tavaroista ? :D vaikea keksiä kun tää blogi on mahtava tällaisenaa ja sinä oot kiva persoona ainakin näin pienen tuntuman tietävänä;)

    VastaaPoista
  2. ihania ostoksia toi lompakko on niiiin symppis :) hei tee joku kynsipostaus, sellanen kuva kuvalta että miten teet nuita koristeita yms :) ja ehkä jotaki sun huoneesta tai harrastuksesta? itellä vähän sama, että ei oikein keksi mitään vaikka joka päivä tulee joku idis mieleen. aina unohan ne sitte :D eli toiveita saa esittää mullekin :)

    VastaaPoista
  3. omaa naamaa vaa lisää kehiin :D !!! itteeni kiinnostas ainaki vaatekaappi, kun joskus oon galleriasta tarkkaillu, nii siellä on vaan niitä aiempia... ööö... emo?tyylejä vaa esillä, nii nykysi muuttunu nii paljon pirteempää suuntaa että :) vaikka lempparit sieltä, tai sitte joku ma-pe postaus! kuvia kuitenki! tai sitte joku perinteinen "100 asiaa minusta"- postaus, vai onko sellane jo ollu täällä :D en tiijä, ku käyn aina randomina kyylää joskus, enkä pysy iha perässä... :) tai nytte oon pysyny, ku noita postauksii ei tuu iha hirveetä haipakkaa aina....... VINK !!! no ei, ehkä oon hiljaa :D

    mut pakko jatkaa silti :D nii siis kynsistä riittää jo kiitos ! yks vaihtoehto ois joku paras/kauhein susta otettu kuva, tai sitte hmmmmmmm joku esim toinen puoli naamasta meikattu, toinen ei kuva ja meikkaustas voit kans esitellä ja koska sulla on aina kiva tukka, nii alahan neuvoo muitaki :D

    JA NYTTE !!! lopetan oikeesti tän oman aivoriihen pitämisen randomeitte kommettiboksii ja meen tekee jotai hyödyllistä :D :D :D

    VastaaPoista
  4. HMM tee joku meikki postaus! talopostaus? sitteeen JOO 100 asiaa susta:) ja kaikkee just tommosiii!

    VastaaPoista
  5. KIIIIITOKSEJA paljonpaljon nyt kaikille ideoista ((= ! Kun pää seuraavan kerran lyö tyhjää palaudun lueskelemaan näitä kommentteja! Ja postaustoivomuksia saa edelleenkin kirjoitella, joko tänne tai sitten ihan mihin tahansa muuhunkin postaukseen n__n

    VastaaPoista