11/09/2012

Voiko aarni- tai vaikka merikotka hymyillä?






Joujau! Nyt kuuluu hyvää. Jälleen yksi työviikko pulkassa ja tänään superilta tiedossa. Yksi meidän lauman jäsenistä vanhenee taas vuodella ja sitähän kuuluu juhlistaa asiaan kuuluvalla tavalla. Mietin tässä pitäisikö ottaa ihan uusi ripsipari käyttöön, tosta kuvasta huomaa aika hienosti miten kärsinyt toi edellinen pariskunta on. 
Tällä viikolla tuli viimein myös mun lukiolaisten liiton kortti ja niimpä oon nyt taas oikeutettu kaikkii opiskelija-alennuksii ah! 

Syytä koko nassun levyiseen hymyyn on takuulla, kun lisätään tuohon kaikkeen muuhun hyvään se, että sain uuden työpaikan Alotan ensiviikolla työt yhdessä keilahallissa ja oon tosta huippuinnoissani. Seuraavat pari viikkoa tosin tulee olemaan kamalan raskaita, kun teen päivät vielä tota mun nykyistä työtä ja illat uutta, ennen kuin mun nykynen työsopimus päättyy itsenäisyyspäivänä. No ainakin tilille tulee täytettä - ja se on tarpeen, voisin veikata ainakin tätä iltaa ajatellen.

Mainiota viikonloppua kaikille ja muistakaa leipoa isille kakut sunnuntaiksi!
XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti