11/01/2013

Metsäkauris on aina paleodieetillä

Tänä syksynä olen innostunut monista uusista asioista. Yksi niistä on niinkin tavallinen juttu, kuin smoothiet. Olen niistä aina kyllä pitänyt - kukapa ei, mutta olen ajatellut valmistamisen olevan turhan aikaa vievää puuhaa. Viime aikoina olen kuitenkin tarttunut useana iltana sauvasekoittimeen ja tehnyt ison annoksen kyseistä herkkua, iltapalaksi ja aamupalaksi. Nautin itse smoothieni sokerittomana, sillä minusta marjojen ja hedelmien omat maut tulevat niin parhaiten esille. Yllä poseeraa viimeisin tuotokseni, mustikkasmoothie höystettynä äidin tekemällä, sokerittomalla omenahillolla - nam
Jos tiedätte voittamattomia makuyhdistelmiä niin jakakaahan ne ihmeessä !

Hauskaa viikonloppua kaikille ja älkää vilustuko, itse taidan nimittäin olla jo flunssan kourissa.
XOXO

2 kommenttia:

  1. Namnam smoothiet <3 itsekin väsäilen nykyään tosi paljon niitä, sokerittomana kanssa! Mun lempparismoothie on mansikoita, banaania ja rasvatonta maitoa tilkka sekaan, joskus saatan lisätä mangokuutioita myös. Toinen hyvä smoothie on mansikka-mustikka kera rasvattoman maidon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi taidanki seuraavaksi koittaa yhdistää mustikkaa banaanin kanssa (:

      Poista