7/18/2016

NYXlove

Vinkkasin, että blogiin on luvassa monia kosmetiikkajuttuja ja tässä olisi ensimmäinen. Oon siis viime kuukausien aikana hamstrannut ja testaillut taas järkyttävät määrät uutta kosmetiikkaa ja hiusjuttuja ja haluan niistä muutamia jakaa teidän kanssa! Tällä kertaa vuorossa Nyxin meikkejä, joista onkin ollut koko vuoden ajan paljon juttua blogeissa ja someissa ylipäätäänsä. Mä oon kauhean huono tilaamaan yhtään mitään netistä, varsinkaan kosmetiikkaa, koska oon esim. sävyistä tosi tarkka. Nyx oli merkkinä kiehtonut mua jo pidempään, mutta testailemaan pääsin vasta, kun nämä rantautuivat Suomeen. Multa löytyy tällä hetkellä kolme eri tuotetta, mutta hinta-laatu-suhteen ollessa hyvin kohdillaan lisää on varmasti tulossa!


Ensimmäisenä tuotteena NYX Tinted Brow Mascara. Tein talvella jutun mun kulmista, joissa esittelin tuotteet joita käytän kulmameikkiini. Kulmat ovat ja tulevat aina olemaan tärkeä osa mun lookkia, mutta kesällä kaiken meikin keventyessä, olen alkanut mieltyä mahdollisimman luonnollisiin kulmiin. Naturellit kulmat ovat myös nousseet uudeksi trendiksi karvantarkkojen "kenkälankkikulmien" rinnalle. Mun kulmageeli alkoi olla loppu ja seuraavaa yksilöä miettiessä päätin testata mitä tällä Nyxin kulmamaskaralla on annettavanaan. Ja paljonhan sillä oli. Hankittuani tämän en ole käyttänyt enää kulmissa mitään muuta tuotetta. Tämä värillinen geeli kiinnittää siis kulmat paikalleen ja sukii olemassa oleviin karvoihin väriä. Lisäkarvoja tällä ei siis ole mahdollista piirtää, mutta uskon vähempikarvaisilla tuotteen toimivan oivana lisänä esim. kulmakynän tai vaikka Anastasia Beverly Hills-pomaden viimeistelijänä. Sävyistä erityinen plussa Nyxille - valittavana oli muistaakseni ainakin 5 eri sävyä. Miltä luonnollisemmat kulmat teistä näyttää?
Seuraavana varmaan koko brändin tunnetuin tuote Soft Matte Lip Cream. Olin todella epäluuloinen näitä mattapunia (voiko tota sanoa punaksi kun se on tuollaista mömmöä?) kohtaan. Oletukseni oli, ettei moinen paksu ja mattaava voide voi yksinkertaisesti tuntua hyvältä huulilla. Yllätyin kuitenkin siitä, miten miellyttävältä tuote tuntuu huulilla pitkänkin päivän ajan. Tällä lähtee myös plussat pysyvyydestä - kestää juomisen ja syömisenkin melkoisen hyvin ja meikkejä pestessä viimeisiä rippeitä saa melkein hinkata huulilta. Tottahan se kuitenkin on, että jotta tälläinen mattapuna on tuotteena mahdollinen, on sen imettävä kosteutta huulilta. Niimpä kunnon huulirasvakerros tekee hyvää illalla meikkinpuhdistuksen jälkeen. Hintaansa nähden tämä on kyllä todella hyvä tuote
Viimeisenä puteli, jonka moni varmasti tuomitsisi turhakkeeksi. NYX Dewy Finish-suihke on meikin kiinnittävä tuote, joka lupaa pitää lookin kuulaana koko päivän. Tämänkin ostin ihan kokeilumielessä, mutta yllätyin iloisesti - se tosiaankin tekee tehtävänsä. Tästä oli valittavana kaksi eri versiota, tämä glow-versio ja toinen matte. Eli tämä minkä minä valitsin säilyttää kasvoilla hehkun ja kuulauden, matte taas nimensä mukaisesti pitää kasvot mattapintaisena ja ehkäisee kiiltoa. Mä itse tykkään, että iho on meikattuna mahdollisimman hehkeä ja saa esim. poskipäiltä ihan kiiltää täydellisen mattaisuuden sijaan. Jopa kiireisen työpäivän jälkeen olen monesti saanut ilahtua, kun meikki on näyttänyt vielä kotiin tullessakin virheettömältä. Tämän tuotteen toimivuudesta kertoo sekin, että jopa äitini, joka on todella skeptinen kaiken tälläisen "hömpän" suhteen on tätä testaillessan sanonut huomanneensa eron. Suosittelen todella testaaman näitä sprayta Ja jos joltain teistä löytyy se matte-versio, kuulisin mielelläni kuinka se on toiminut, vaikkei itselläni tuottelle olisikaan käyttöä.

Millaisia kokemuksia teillä on Nyxin kosmetiikasta?

6 kommenttia:

  1. Mulla vetelee viimeisiään Lumenen kulmageeli ja olen miettinyt, että seuraavaksi voisin kokeilla NYXin vastaavaa versiota. Tämä sun postaus tuli siis hyvään aikaan. Eikös sulla ollut käytössä jossain välissä myös se Lumenen? Jos muistan oikein, niin kummasta tykkäät enemmän? :) Multa muuten löytyy tuo matte-versio ja itselleni se on ainakin ollut aika pettymys eikä ole mitenkään erikoisemmin kiinnittänyt meikkiä tai estänyt ihon kiiltämistä. Mulla kiiltää siis kesällä iho tosi helposti ja en sitä mitenkään toivoisi. Olisi nimittäin kiva, että muu meikki pysyy mattana paitsi ne kohdat johon laitan shimmeriä.. noh, turha toivo :D Ajattelin, että annan tuotteelle vielä mahdollisuuden vähän myöhemmin, vaikka syksyllä ja katson sitten uudestaan lopullista tuomiota! Ps. Lisää kosmetiikkapostauksia vain tulemaan, tykkään näistä hirmuisesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo, mulla on ollut sitä Lumenen kulmageeliä monesti :) Mä sanoisin ton Nyxin olevan jopa parempaa, sillä se "liimaa" kulmat paikalleen mun mielestä vieläkin paremmin. Ainut että Lumenen niissä oli se joku harmaanruskea sävy, josta tiedän monen pitävän, niin näistä Nyxin sellainen puuttuu. Mutta mun mielestä noista löytyi kivoja ihan neutraaleita värejä, ei selvästi kylmiä eikä lämpösiä!
      Ikävä kuulla ettei se matte-suihke oo toiminu ihan toivotulla tavalla.. Mutta toi on muuten totta, että kannattaa vielä testailla uudelleen vähemmän "meikillisesti haastavaan" aikaan kuten syksyllä! Onneksi nämä Nyxin meikit on sen verran edullisia, ettei kauhean korkealta putoa vaikkei tuote ihan täydellinen olisikaan :D
      Ja ihana kuulla että sä Linda tykkäät näistä❤️ Lisää on luvassa!

      Poista
  2. Hmmm pitäisköhän vihdoinkin itekin sortua testaamaan näitä, niin hyvää palautetta kuullu kaikkailta..? o.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin kannattaa :) Hinta-laatusuhde on näissä oikeasti hyvä ja sävyvalikoimat laajoja!

      Poista
  3. Noita lip creameja oon kattellu, oon vaan miettiny et pysyykö noi huulilla ollenkaan, vasn lähteekö "karkailemaan". Kiva lukee et sulla on positiivista sanottavaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä pysyvyys noissa on just yllättävän hyvä :) Etenkin rajat pysyy todella siisteinä koko päivän, sisemmälle huulta on tietenkin lisäiltävä välillä, mutta hintansa haukkuvat tosiaankin!

      Poista