7/29/2016

Louis Vuitton Alma PM Monogram

Tiistaina lähdin töistä hippulat vinkuen kohti postia, jossa odottava paketti sai mut kihisemään innosta. Tiedättehän sen tunteen, kun olette niin täpinöissänne, että kädet tutisevat? Lunastettuani paketin juoksin autolle ja halusin avata sen heti- olin maailman huonoin kampaaja ja käytin mun hiustenleikkaussaksia viiltääkseni teippaukset auki.

Paketista paljastui tämä upea kaunokainen Kyseessä on siis Louis Vuittonin Alma koossa Pm. Tästä laukusta syntyi mulle jo hyvän aikaa sitten pakkomielle ja nimenomaan monogram-kuosisena. Onkin jännä, miten jotkut Lv:n laukut näyttävät jostain syystä tietyssä kuosissa paremmilta kuin toisissa - mun mielestä tämä Alma on monogrammina kaunein. Kun vaihdoin työpaikkaa totesin, että nyt on oikeasti tarvetta uudelle laukulle - Neverfull oli nimittäin auttamatta liian iso tungettavaksi meidän taukohuoneen n. mikron kokoisiin henkilökohtaisiin kaappeihin. Sydäntä särki aina rutata suuri laukku pikkukaappiin.

Selailin aktiivisesti hyväksi havaittua merkkikirppis-ryhmää Facebookissa ja haaveilin. Lopulta tämä täydellisyys ilmaantui myyntiin ja heti tämän nähdessäni tiesin, että siinä se on - mun uusi laukku. Tämä kyseinen yksilö on sopivasti patinoitunut nahkaosistaan, joten käyttää voi huolettomasti - mitä arkilaukulta vaadinkin. Mukana ostamani pitkä hihna myös lisää laukun käyttömahdollisuuksia, kun sen voi tarpeen tullen heittää olalle tai crossbodyksi.
Tänään menimme ensimmäistä kertaa yhdessä töihin ja voi kuinka hymyilinkään, kun Alma mahtui sulavasti kaappiin. Lisäksi sen sisälle mahtuu kompaktista ulkonäöstä huolimatta kaikki mitä työvälillä tarvitsen, eväät mukaan lukien. Ja uskoisitteko ikinä, että tämä laukku on vuosimallia -95? Tämä todistaa mielestäni hyvin sen, että nämä laukut ovat oikeasti sijoitus, joka kestää aikaa

Mitä te tykkäätte mun laukkukokoelman uudesta jäsenestä?

4 kommenttia:

  1. Oi, mikä merkkikirppis -ryhmä! Miksen mä ole koskaan kuullut tälläisestä! Ihana laukku kyllä :)

    http://visions-ninni.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fbssä on useampia tälläisiä ryhmiä, joissa vain tiettyjen merkkien myyminen on sallittua :) Kuulun muutamaan, mutta paras on Design Corner-niminen. Kyseinen ryhmä on todella tarkkaan valvottu ja laadukas. Sieltä olen ostanut myös mun toisen Vuittonin :) Suosittelen!

      Poista
  2. Itse vähän juuri katselin nahkaista versiota tästä laukusta. Haluaisin pinkin mutta sille ei taida olla enää myynnissä noita hihnoja. Harmi että hihna pitää ostaa erikseen :/ mitä olet pitänyt laukustasi??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi pinkki kokonahkainen kuulostaa kyllä täydelliseltä! Jep, hihnatkin on Lv:llä kuitenkin aika arvokkaita, mutta toisaalta onneksi samaa hihnaa voi käyttää sitten monen laukun, vaikka pienemmän clutchinkin kanssa :) Oon kyllä ollut tähän laukkuhankintaan enemmän kuin tyytyväinen, aivan täydellinen ja monikäyttöinen laukku <3

      Poista