4/23/2017

Birthday Outfit



Takki - H&m / Housut - Free Quent / Huivi - Gina Tricot / Kengät - Nike / Laukku - Victoria's Secret

Tässä poseeraa nyt 24.v nainen heipä hei! Mulla oli nimittäin eilen synttäripäivä ja instagramissa seurailijat pysyikin hyvin menossa mukana, sillä postailin koko päivän IgStoriesiin jotakin hahah. Päivä oli kyllä onnistunut, vaikka heräsinkin jo 5 aikoihin, jotta ehätin ajoissa tekemään pari kampausta töihin. Mutta mennäämpä sitten tähän asuun, jossa näkyykin yksi mun lahjoista. Sain nimittäin kauan kauan kauan haaveilemani Victoria's Secret meikkipussukan ja kyseessä oli sellainen isokokoinen versio, jonka sisällä tuli myös kaksi pienempää. Näistä toinen on tuo kuvien musta pikkuclutch. Kyseessä on kai siis oikeasti meikkipussi, mutta mun mielestä toi sopii hyvin tälläiseenkin käyttöön: sisälle mahtuu just sopivasti lompakko, iPhone ja avaimet, kun taas meikkipussina toi olis mulle toivottoman pieni. Ajattelin jossakin vaiheessa esitellä kaksi muutakin pussukkaa ja samalla vähän uutta kosmetiikkaa. 
Muuton asu on just sellainen, jossa oon viihtynyt viime viikkoina - tiet on jo kuivia, joten voi painella menemään tennareissa, mutta ilma on kuitenkin niin kolea, ettei tulisi kuuloonkaan luopua villahuivista.

Mitä te tykkäätte asusta? 

2 kommenttia: