4/30/2017

New In: Nike Revolution 3


Ihanaa sunnuntaita ja vappuaattoa Mun vappu sujuu rennoissa merkeissä Rauhan kanssa ylimääräisestä vapaapäivästä nauttien! Säätkin vaikuttavat sellaisilta, ettei juuri tekisi mieli kotoa poistua hahah! Nyt onkin hyvä hetki esitellä teille kevään piristys - uudet Niket 
Kun lenkkarit on olleet nyt pari vuotta jees myös muussa kuin treenipukeutumisessa, tuntuu että keväällä ja kesällä jalassa onkin pääasiassa jotkut Niket! Niimpä myös luonnollisesti joka kevät katujen kuivuessa tekee mieli hankkia uusi pari. Nike on mun mielestä merkkinä kaikkein monipuolisin mitä tulee etenkin näihin malleihin, jotka on tarkoitettu myös vapaa-aikaan treenin lisäksi. Tällä hetkellä mun ihan lenkkilenkkarit onkin Salomonin ja näitä mulla ei ole ajatuksenakaan käyttää varsinaiseen lenkkeilyyn. Jyväskylään on avattu tässä parin viikon sisällä kaksi uutta urheilukauppaa: XXL ja Stadium Outlet, joten valinnanvaraa tämän kevään kenkiin löytyi hyvin. Mun mielestä tämä malli oli sopivan siro, ja persikan sävyinen väri miellytti myös. Lisäksi nämä on ihan superpehmeät jalassa ja onkin olleet mulla monena päivänä myös työkenkinä.

Tuleeko teille samanlaisia "pakkoja" hankkia uudet kengät tai jotakin muuta joka kevät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti