5/17/2010

Vesilisko voi kuivua hengiltä

Viime viikon alussa koetin miettiä, miksi tykkään talvesta niin paljon enemmän kuin kesästä. Viikonloppuna syyt piirtyivät mieleeni harvinaisen selkeinä.
Lämpötila on nyt pysytellyt parin viimepäivän ajan alituiseen +20°C yläpuolella ja sadellut on silloin tällöin vain muutamia hassuja pisaroita minkä seurauksena:
oon kärsinyt auringonpistoksesta pariin kertaan näiden päivien aikana (okei oma vika - mutta tuntuu turhauttavalta kulkea suurinpiirtein vesipullo teipattuna suulle, jotta nestehukka ei yllättäisi)
mun naamaan on ilmestyny arviolta 349793485 pisamaa, joita inhoan yli kaiken ja jotka - mikäli nämä kelit yhtään pidempään jatkuvat - pysyttelevät seuranani hyvinkin pitkiä aikoja
rusketuksesta ei kuitenkaan oo tietoakaan
ja talviturkkikin on onnistuttu käärimään pois ainoastaan jaloista - ja niistäkin vain polviin saakka
Hyvää kesässä on se, että mullakin on välillä oikeesti kuuma, mikä on talvioloissa tosi harvinaista. Mun ruumiinlämpö on vähän normaalia alhasempi, keskimäärin 34,7° tienoilla, minkä takia mulla on tosi usein kylmä.
No, jossen mää nauttinut näistä lämpimistä päivistä ihan täydellä terällä, niin Murmur teki sen mun puolesta! Se pääs perjantaina ekaa kertaa ulos tämän vuoden puolella ja tässäpä vähän otuksen tunnelmia kuvien muodossa:















Asiasta kukkamultaan, otin tasan viikko sitten maanantaina uuden askeleen elämässäni tassuttelemalla SATS:iin. Oon nyt ollu viikon ilmasella koeajalla, jonka oon hyödyntäny tehokkaasti käyden kuutena päivänä liikkumassa, joko ryhmissä tai sit vaan salilla. Oon ollu tosi tyytyväinen ton paikan tarjontaan ja jo viikossa mun olo on muuttunu niin paljon virkeemmäks sun muuta, että takuulla liityn nyt sitten ihan täysvaltaseks jäseneks! n____n

Tänään Suomi - Slovakia peliä (- jonka Suomi luojan kiitos voitti ) tuijotellessani tein samalla uudet kynnet:
Kokeilin ekaa kertaa tommosta liukuvärjäystä ja oon suhteellisen tyytyväinen tulokseen, kun otetaan huomioon, että noi on tosiaan ekat tolla tyylillä toteutetut kynnet. Jatkossa vois varmaan laittaa aluslakaksikin jotain värillistä, niin sais kivemmin erottumaan ton liukuman :3

Eipä mulla tähän hätään sit muuta n__n !
XOXO

6 kommenttia:

  1. oooiii oot niiin nätti<3

    hei mistä toi kaulakoru ? :oo :--D

    VastaaPoista
  2. n__n Nah kiitos ♥
    Joo hei oon muuten tainnu unohtaa kokonaan kertoa tosta korusta, sain sen Vilpulta ja Jontulta synttärilahjaks, JC:stä vissiin ostivat ((:

    VastaaPoista
  3. hei miten saat tehtyy noi liukuvärjäykset noih kynsiin :0 ?
    hullun hienot !

    VastaaPoista
  4. Äää-ä mun pitäis laittaa kommenttien valvonta tähän päälle ihan vaan siks että saisin ilmotuksen aina uusista kommenteista, koska en ikinä huomaa näitä vanhempiin postauksiin tulleita kommentteja )=

    Mutsiis asiaan; liukuvärjäyksen tekee näppärästi pienen sienen avulla. Siihen vaan sutii sopivasti lakkaa ja sitten tuputtelee kynteen kärjestä aloittaen, niin, että tyveä kohti väriä on aina vähemmän ((:
    Tota on itseasiassa kyselty multa myös Gallerian kautta sen verran et vois tehä tosta vaikka jonkun tuton kunhan vaan sais aikaiseks :3
    Mutta helppoo se on!

    VastaaPoista
  5. joo hei laita toi gallerian juttu tänne! olis siisti koittaa itekki 8)

    VastaaPoista
  6. Siis ei Galessa oo muutaku samat kuraset sanalliset ohjeet mut voin oikeesti tehä ihan kuvallisen tutoriaalin siitä miten toi homma toimii sitten ku seuraavan kerra teen itelle tommoset liukuvärikynnet (=

    VastaaPoista