3/15/2010

Neitokakadut ja tukaanit - kaikki koossa !

Hassua, miten asioilla on tapana vain .. järjestyä.
Mulla piti olla luvassa jokseenkin tylsä ja toimeton viikonloppu, mutta toisin kävi! 

Perjantaina päätin taas vähän hemmotella itteäni hyvin onnistuneesta viikosta (joku syy kannattaa aina keksiä !!) ja niimpä jäin koulun jälkeen shoppailemaan muutamiksi tunneiksi Jonttu seuranani.
Olen ihan tavattoman ylpeä itsestäni, sillä noinkin pitkän shoppailurupeaman päätteeksi mukaan tarttui vain yksi ainoa ostos - ja sekin alennuslapulla varustettuna!
 Oon aina pitänyt noita toppaliivejä tosi massavaatteina, mutta toisaalta oon myös viimeaikoina alkanu sallii ittelleni tosi monia ns. "massatyylistä" poimittuja juttuja muutenkin. Toki on kiva erottua laumasta ja näin, mutta miksi en ostaisi jotain, mikä mun omaa silmää miellyttää, mitä tarviin ja mikä on vielä kaiken kukkuraksi alennuksessa, vaikka se sama vaatekappale sitten olisikin kuudensadan muun teinin päällä samana päivänä, samassa kaupungissa.
En oo muuten ikinä ennen törmänny tommosiin "-10€"-alennuksiin, taisiis ainahan kaikki alennetaan prosenteilla. Nyt H&M:llä oli kuitenkin kaikista takeista -10€ ja väittelin ton alennuksen ittelleni myös tosta liivistä, vaikkei se myyjä ensin meinannutkaan antaa.

Lauantaina olin mm. kesätyöhaastattelussa Nokkakiven huvipuistossa, jossa olin töissä jo viimekesänä. Työhaastatteluissa käyminen ei ole ollenkaan hassumpaa puuhaa silloin, kun työnantajat kehuu sut edellisen vuoden perusteella maasta taivaisiin ja kertoo kuinka sua on odotettu.
Voin kertoa, että jossei toi paikka noilla puheilla irtoa, niin ei sitten millään.

Tuolla haastattelussa ne muutamat viimevuodelta tutut työntekijät ihmetteli miten mua ei meinannut aluksi edes tunnistaa. Aloin miettii tota juttua ihan kunnolla ja kun äskön selaisin melko tarkkaan tasan vuosi sitten otettuja kuvia, niin oivalsin ehkä itsekkin.
Kai tässä nyt jonkun näköistä muutosta on tapahtunut:
VS















Voitte ihan ite päätellä kummat on vuosimallia -09 ja kummat nykypäivää n______n"
Imo muutos on tietty parempaan päin (miksi ihmeessä yrittäisin näyttää kamalammalta kuin vuosi taakse päin?), mutta en oikeastaan tiedä mitä muut on mieltä .. eh.

Eilen tein ainakin kahta asiaa first time of my life :
1) Olin kattomassa kun mun kaverit voitti SM-kultaa vesipallossa
Hullun hyvä tunnelma niin katsomossa, kuin ilmeistä päätellen kentälläkin!
2) Tilasin puhelimella pizzaa kotiin !
Se_oli_ihan_kamalaa !! Olin Vilmalla yötä ja me ei keksitty mitään muutakaan ruokaa + kaikkiin paikkoihin oli niin pitkä matka + ulkona satoi lunta, että oli pakko tilaa kotiin ruokaa. En oikeestaan ees tykkää pizzasta kovin paljoa, mutta itse tilattu maistu tietenkin paremmalta ((;

Lopuksi vielä tuttuun tapaan kynsipäivitys:
Marianne-karkit inspiroi mua näiden kanssa
En taida enää jaksaa erikseen kirjottaa näiden kynsikuvien alle käytettyjä lakkoja, sillä vaatii ylimääräisiä ponnisteluja tassutella tästä n. 7 metrin päähän kattomaan kyseisten lakkojen nimet, mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin toki aina saa kysyä !

Nyt taidan mennä leikkimään ahkeraa lukioista ja tekemään vähän läksyjä huomiselle.
Arrivederci !

4 kommenttia:

  1. hihi ootpas pikkuneeen noissa ylemmissä kuvissa ! söpöö <:
    heei lukijamäärä on lisääntyny kivasti myös !

    VastaaPoista
  2. Joooo tommonen karsee babyface, ok oon kyllä vieläki aika :-------)
    Niimpä on muuten nhihih (= Oon kamalan ilonen sen johdosta!

    VastaaPoista
  3. Mun mielest toi -09 staili sopi sulle tosi hyvin..:) Toi uus tyyli kyl vanhentaa sua..Joo oot sä ehkä nätimpi -10 kuvis..:)<3 Ei kai sille mahra mitää et oot KAUNIS ihminen:)

    VastaaPoista