3/11/2010

Vyötiäisilläkin on välillä vaikeaa

Päivän kysymys: miten suurelta menetykseltä voi yksi kynnen katkeaminen oikein tuntua?
Vastaus: Hyvin suurelta.
Itken verta kun edes katson tota kuvaa. Miksi juuri kaikkein pisin kynsi? Tai vielä parempaa, MIKSI JUURI MINÄ?
En nyt tiedä, taidan kuitenkin pitää nämä kaikki muut kynnet pitkinä. En raaski tuon yhden retardin vuoksi heittää monen kuukauden kasvatustyötä täysin hukkaan. Näyttää vaan tosi tyhmältä, kun muut kynnet on siististi edes jollain asteella samanmittaiset ja sitten joukossa on tommoinen ... nysä )):

Mun tää viikko on pitänyt sisällään mm. tällästä:
Leivontaa; tein Atelle yllärikakun - oon kiistatta varmaan paras isosisko minkä ihminen voi saada;
Ok, kauniimpiakin kakkuja on nähty, mutta ajatus oli tärkein ...(oikeesti mun ajatuksena oli vaan se, että teki kauheesti mieli leipoo täytekakku ja ite en tykkää niistä joten tein sen sitten Atelle eheheh).

















Shoppailua - äidin rahoilla;
 Oon tarvinnu tota lämpösuojaa hiuksille vaikka kuinka kauan ja nyt kun oli kävelevä lompakko as know as äiti mukana, niin nappasimpa sitten mukaan ton. Oon nyt käyttäny tota yhtenä päivänä ja voin sanoa että Tigin tuntien hinta-laatu-suhde on jälleen kohdillaan. Tekee hiukset ihanan pehmosiksi ja sileiksi + tuoksuu toffeelta Täydellistä !
 Ja toi tuoksu awawawa Kävin kyttäämässä tota Sokkarilla varmaan kuukauden päivät ja suihkauttelemassa aina välillä kaulalle, sillä toi on vaan niin tavattoman ihana ja just semmonen mun tuoksu! Hintakin oli ihanan alhainen (oon tottunu maksaa hajuvesistä sen ~50 €), mutta tottuneeseen tapaan mulla on ollut niin paljon muita rahareikiä (+ oisko 8 muuta hajuvettä?) viimeaikoina, joten sain ton kokoelmiini vasta nytten.

Sekä KOULUA;
Mulla on tässä jaksossa taas italiaa ja oon koettanut nyt oikeesti panostaa! Ykköskurssin 7 ei ihan ollu sitä mitä odotin taino toivoin ja koetan nyt nostaa sitä ainakin kasiin. Sunnuntaina tein 2h PELKKIÄ italian läksyjä ja se on mun mittakaavassa ihan järjetön aika, koska teen normaalisti kaikkia läksyjä ehkä yhteensä 15 min.
Mutta saa nyt nähhä mitä tosta tulee. Mulla käy melkein aina niin, että oon alkukurssista kaikissa aineissa ihan tulessa ja teen tosi hyvin läksyjä ja kaikkee ...  mutta jotenkin se innostus sitten lopahtaa loppua kohden.

Tällä viikolla oli muuten kokeenpalautukset! Okei sain takas vaan 2 koetta, mantsa ja ussa, mutta kummastakin tuli kurssinumeroksi 8 eli hyvin meni n___n Ruotsinkin kokeen oisin saanut, mutta sen palautus oli heti 8:00 aamulla, joten en jaksanut herätä ihan niin aikasin eli saan sen numeron kai viim. huomenna, kun se tulee Wilmaan. Ja matikan nelonenhan mulla oli jo tiedossa .. Muttasiis jos tosta ruotsista nyt joku 7-8 tulisi niin voisi sanoa, että ihan hyvin meni 4. jakso, oon tyytyväinen!
Mulla oli jännää ku napsin kuvia ikkunan edessä ja valo tuli tollein raitona kaihtimien läpi. Halusin jakaa tän teidän kanssa .......... Kyllä huomaa, että taitaa pian olla nukkumaanmenoaika! :--------)

Viikonloppuna luvassa mm. mun kavereiden vesipallojoukkueen finaalipeli, jota mennään luultavasti vähän suuremmallakin possella kattoo. Kannustetaan Saukot yhessä SM-voittoon (;
 Ja ehdottomasti nukun myös nämä univelat pois - tuntuu että silmäpussit viilettää kohta puolessa poskessa asti ehehe.
Siispä nyt sänkyyn tai ainakin jonnekkin tonne välimaastoon.

Kommentoikaa&kyselkää - se piristää päivää!
XOXO

3 kommenttia:

  1. voi että, kun nyt alko haluttaa tuota kakkua:) ihanan näköinen!:D

    VastaaPoista
  2. MITEN sä oot saanu ylipäätänsä kasvatettua noin pitkät kynnet? :) ymmärrän kuin ärsyttävää ku yks katkee :SSSS voih.

    luen sun blogias aktiivisesti, mut en ikinä muista kommentoida mitään:D kehotuksestas päätin kuitenkin laittaa jtn turhaa :D

    VastaaPoista
  3. Mjau - juuri tätä tarkoitan, ei väliä vaikkei mitään järkevää asiaa oiskaan, silti nää kommentit piristää mua enemmän kun arvaattekaan! ♥ Thx a lot

    @ Anonyymi; en tiiä itekkään mistä nää kynnet tulee! Sen verran kumminkin osaan kertoa, että mun kynsilaatu on sellasta ihan järjettömän paksua, minkä takia noi ei katkee kovinkaan helposti ( ja voin kertoa siitä tuskasta kun näitä koittaa kynsisaksilla leikeillä - tuntuu että tarviisin jotkut puutarhasakset että saisin jotain aikaan), mutta koska noi on paksut ne myös kasvaa tooosi hitaasti.
    Ittee autto kuitenkin joskus alkuaikoina semmoset kynnenkovike-lakat. Ne tepsii ihan oikeesti (=

    VastaaPoista