6/21/2010

Kesä-murmeleita ja aurinkoisia sadepäiviä

Kesä - eikä mitääääään tekemistä!
Pyhpah, mun kesä ei muuta olekkaan kuin tekemistä, minkä oottekin jotkut ehkä saattaneet huomata, kun tää postailuväli on vain venynyt ja venynyt.

Mulle kuuluu hyvää. Kaikesta kiireestä ja ohjelmistosta huolimatta oon päässy ihan hyvin kesäfiilikseen, vähän erilaiseen sellaiseen. Vähän harmittaakin kun tän viikon jälkeen kaikki alkaa muuttuu taas jotenkin rutiinimaiseks, koska mulla alkaa ihan kunnolla työt.
Mutta toisaalta, ainakin niiden muutaman koulutuspäivän perusteella työpäivätkin saattaa tuntuu vähän lomailulta (;
Tosi hankalaa tiiättekö kertoo mitään pieniä uutisia, koska on tapahtunu niin paljon kaikkea! Ehkä koita nyt jatkossa postailla vähän tiuhemmin, että on jotain mieltä kertoo kaikkia pikku juttujakin. Antaa tän nyt olla vaan tällänen "hei olen sittenkin elossa"-tyylinen entry, höystettynä muutamilla kuvilla!
Pakollinen minä-ja-ylioppinut-kuva Idan juhlista! Tykkään tosta mun mekosta ihan sikkenä :333 15€ löytö Lindexin (!!!) alerekistä.















Olin viime viikon isostelemassa tolla porukalla. Voitte ihan ite miettii, että millanen leiri oli kun katotte tota sakkii :-------) Eivaan oli ihaninta ja nyt jo ikävä kaikkia! Onneks huomenna miitti
Minä ja Maija perustettiin viikon aikana bändi; Messi ja voitte ootella millon meijän eka levy "Aijaa" tulee kauppoihin ;D

Hmhn joo eipä mulla nyt muuta! Koitan nyt jatkossa olla vähän aktiivisempi, mutta sillä eholla, että tekin ootte! Kommenttia siis vaan tulee, thx :3
XOXO

6 kommenttia:

  1. katoin että kylläpä näyttää tutulta, ja sit tajusin että heeei kappas, maija! ollaan siis samassa balettiryhmässä :D

    VastaaPoista
  2. Hah joo Maijahan se siellä ♥
    Meillekkin tuli leirin aikana puhetta et ootteko samaa ryhmää ja olittehan te (:

    VastaaPoista
  3. hirrrrmu hyvä kuva susta ja idasta! vauu

    ja voi saakeli toi teijän bändi, iha pikkusen sun tyylinen juttu :d:D:D:D:D

    VastaaPoista
  4. Ida on kaunis meixi vähemmän mut joo =DD
    Joo sinäänsä ei yllätys että oon perustamassa jotain saakelin bändii jossain riparilla :D:D:D:D:D:D Tunnet mut hyvin!

    VastaaPoista
  5. ::D apua onko tuo tuo Ida
    taidan tietää tyypin hihi

    aika järkevä kommentti

    VastaaPoista
  6. Kyllä se on =D=D=D=DD
    Sarjassamme : Onneksi huomaan vastata näihin kommentteihin aina näin nopeasti

    VastaaPoista