6/29/2010

Vaihtaako napakettu muka kesäturkkiin?

 
Heipä hei mussukat! 
Viksuimmat teistä ehkä huomaavat sanomattakin muuan asian nimittäin dididididdidii mun haivenet! Mökkeillessäni juhannuksena aloitin operaation mustasta blondiksi tekemällä ensimmäisen värinpoiston ja tuossa tulos! Mua pelotti ihan kamalasti, sillä oon kuullu niin paljon kauhutarinoita värinpoistojen - eritoten kotitekoisten - haitoista, mutta kappas vain säästyis kusenkeltaiselta ja pystyyn kuolleelta reuhkalta aika näppärästi! :3
Tossa päässä on nyt kaikki maailman värisävyt väliltä valkoinen - tummanruskea, myös kaikki punaiseen taittuvat. Mutta jollain kierolla tavalla tykkään näistä ja jollain kierolla tavalla myös tajusin, etten saa näitä hiuksia pysymään tälläisinä mitenkään. Koska tää tämänhetkinen väri tosiaan on musta feat värinpoisto niin tälläistä ei noin vain kaupasta osteta valmiissa purkissa.
Noh, mulla on nyt niin kauan aikaa miettiä jatkanko blondausta vai pysynkö jonkun aikaa brunettena kunnes tyvikasvu on sietämätön. Eli mun hiustenkasvuvauhdilla korkeintaan kuukausi.

Joopajoo - siinä tähdellisimmät uutiset.
Oon viettänyt viimeisen viikon Jyväskylä - Mikkeli akselilla, hengaillen täällä kotona aina mahdollisimman paljon tovereitten kanssa ja sitten tosiaan mökkeillen Mikkelissä. En ois millään uskonu, että 4 päivää mökillä ei ollutkaan yhtään liikaa! Oikeestaan oli aika ihanaa vaan unohtaa kaikki normaalit rutiinit ja vaan ottaa aurinkoa ( = polttaa ittensä ) ja hypätä järveen vilvottelee just sillon ku halus
Rakastan myös noita ihan järjettömän kauniita iltaruskoja (onko se se oikee sana? Iltarusko?) mitä tuolla mökillä saa aina aurinkoisen päivän päätteeksi ihailla.















Jkl:ässä oon, kuten jo sanottua, viettäny aikaa niin mun vanhojen kavereitten (kuten Vilppu tossa kuvassa ) kuin uudempienkin tuttavuuksien kanssa ja kohta kun mun työt alkaa, niin pelkään että jokapäiväinen tapailu jää vähemmälle. Oon kyllä sanonu kaikille, että se että oon töissä ei tarkota sitä että en ois olemassa ja vaikka kuolenkin varmaan jokaisen työpäivän aikana erinäisten syiden vuoksi viidesti niin mulla on silti energiaa nähä vielä iltasin porukkaa ja pitää hauskaa vaikka lomaa ei enää ookkaan muutakun muutamia hassuja päiviä siellä täällä.
Huomenna mun tekis mieli shoppailemaan alennusmyynteihin, mutta harmikseni oon järjestäny jo koko päivän täyteen .. Oon oikeesti ollu viime aikoina ihan järjettömän säästäväinen ja esim. mun tän kuukauden budjetti on varmaan plussan puolella, joten kaipaan jo vähän talvisia shoppailumaratoneja ja sovituskopeissa tuskailua.
Ehkä herään huomenna (eiku oho kello onkin jo 0:04 eli siis tänään) aikasin ja järjestän aikaa myös tuhlailulle shoppailulle (;
XOXO

3 kommenttia:

  1. sä ooootki toosi onnelline. mä nimittäin otin värinpoiston ja blondauksen - nyt oon kusenkeltane blondi :D hehe mut onneks maanantaina parturi nii ees jotai vaalempaa saa tähä päähä ja aurinko kuluttaa värii! +hopeeshamppoooooo! <3 ah..

    sulle sopii muute aika hyvi noi ruskeet hiukset :D ootkos ikinä ennen ollu blondi? jos oot nii kuvii ? (=

    VastaaPoista
  2. Hahah joo just ton takii teen tän ihan pienissä vaiheissa koska oon kuullu paljon pahaa just värinpoisto + blondaus samalla kertaa yhdistelmistä koska hiukset kärsii siinä niin järjettömästi ja sit saa tosiaan just semmosen kusipään =DD

    Joo määki olin tyytyväinen siihen miten ruskee näyttiki yllättävän hyvältä! Ja ei, en oo ollu ikinä kunnon blondi, pienenä mulla oli kuitenkin tosi vaaleet hiukset kun aurinko vaalenti mun ah-niin-ihania maantien harmaita hiuksia aina kesäsin paljon. Mutta niistä lapsuusajan kuvista ei varmaan paljoo irti saa ((=

    VastaaPoista
  3. tee postaus siitä liuku värjäys lakka jutusta? thanks 8)

    VastaaPoista