6/04/2010

Gepardit kirmaavat kesälaitumille

 SANO L SANO O SANO M SANO A SANO LOMA Se on täällä nyt!
Okei mulla on lomaa vain tämä kuu, jota on siis nyt pian jäljellä 3 viikkoa. Yksi viikoista menee isoshommien merkeissä = 2 viikkoa varsinaista lomaa. Kahteen viikkoon sisällytetään vielä töiden koulutuspäivät, yksi (liian pitkä .....) mökkireissu ja serkun 2.v synttärikekkerit. Tuloksena erittäin rentouttava tieto siitä, että luvassa on 7 päivää lomaa, joina mulla ei ole mitään suunnitelmia. 7 päivää, jotka on ripoteltu irralleen ympäri kesäkuuta, niin, että vapaita päiviä on perkkäin korkeintaan 2 tai 3.
Eli hyvää kesälomaa mulle.
Toivottavasti teillä muilla on luvassa vähän enemmän ihan vain rentoa, suunnitelmatonta lomailua, jolloin voi aamulla herätessään keksiä, mikä on päivän ohjelma ja mennä vaan fiilispohjalta missä huvittaa n__n!

En oo päivitelly nyt taas vähän aikaan ja syy on jälleen tuttu kiire. Meillä oli näin sopivasti juuri ennen kesää koeviikko =______= Mulla oli 5 koetta; äikkä,  matikka, enkku, italia, ruotsi jotka meni yllättävän vaikka usein houkutus mennä esim. rannalle aurinkoon oli aivan järjettömän suuri. Jaksoin kuitenkin lukea kaikkia ainakin vähän ja matikan kokeen sainkin jo takas! 5 napsahti siitä, mihin oon tyytyväinen. Jotenkin hassua, kun vitosetkin on noussu arvoon arvaamattomaan nytten kun ei oo muutamasta kurssista päässy läpi :D
Mutta nyt, ei enää sanaakaan koulusta pitkään aikaan !!

Ostin toisenkin tommosen hiuskukan (Seppälä // 3,90€) yks päivä, kun se pinkki ei oo ihan niin näppärästi yhistettävissä kaikkien värien kaa. Toi on oikeestaan melkein kivempi, koska on tommonen tarpeeks .. hmnh mikä se sana on :D lattee? Eli ei jää törröttämään niin paljoa irti hiuksista vaan menee tolleen niihin kiinni paremmin. Lisäks tossa on valmiiks asennettuna pinni, toisin kuin siinä Ninjan pinkissä kukassa!
Tänään näytin aikalailla tältä:
 Tossa on se trikoohame (jostai taisin viime entryssä puhua?!), tosin ton laadun ja mustien leggareitten takia sitä ei oikeestaan kovin hyvin tosta hahmota :D Ehkä saan joskus napattuu jonkun paremman asukuvan, missä hameen ja housujen raja ois ees vähän selvempi.
Tykkään tosta kovasti ja se on helppo yhistää just kaikkiin tommosiin perustoppeihin vaikkapa.

Huomenna ois luvassa serkun ylppärit, joihin oon löytäny jo mekon - hyvä minä! Muuten asu on oikeestaan vähän auki ... Alunperin olin visionu siihen mustaan mekkoon pinkkejä korkkareita ja sit et ois muitakin saman sävysii yksityiskohtii, korut jne. mut homma tyssäs siihen, että pyörittyäni koko Jyväskylän liikkeet läpi, en oo löytäny vielä yksiäkään kyllin pieniä pinkkejä - tai edes vaaleenpunasia - korkkareita. Niimpä vaihdan nyt ehkä suunnitelmaan B (jonka keksin viime yönä) ja yhistelen kaikkii vanhoi vaatteita mitä mulla on ja laitan varmaan ne yhet ruskeet Biancon korkkarit. Saa nyt nähä :-------)
Hyvin oon taas aikataulussa tänkin homman kanssa.

Kynnet maalasin kuitenkin jo toissapäivänä pinkiksi, koska sillon suunnitelma A oli vielä vireillä!
Oon ihastunu tohon liukuvärjäys tekniikkaan nyt ihan sikana! Se on niin nopeeta ja helppoo, sekä tulos on vähän jännempi kuin semmonen normi kokokynnen lakkaus. Me likes

Tänään olis luvassa vielä vähän leffailuu. Mennään Vilpun ja Jontun kaa kattoo Sinkkuelämää 2, jota oon oottanu ihan sikana ja toivon että se vastaa odotuksia! Ja sitten illemmalla varmaan vähän kuntoiluu Satsin merkeissä. Vois ottaa tavotteeks, että ois tänään aikasin sängyssä, koska univelat on taas ihan hirveet, vaikka koeviikon takia oonki saanu nukkuu joka aamu puol tuntii myöhempään.
Huomenna ois nimittäin kiva olla pirtee, kun suuntaan juhlii niinylppäreitä kuin vähän muutakin (;

C u :3
XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti