12/22/2010

Australian kesäisessä joulussa emut ovat kuin kotonaan

JOULU ON TAAS 
etc. oon näääääääääääääääääääääääin iloinen!
Oikeesti kaikkein parasta tässä on se, että on lomaa! Nyt en aio pariin viikkoon stressata yhtään koulusta. En edes siitä, menikö tämän päiväinen matikan uusinta läpi vai ei.
Mun voiton tanssi loman alkamisen kunniaksi.















Meikäpoika nauttimassa lumesta

En pystyny valtavista ponnisteluista huolimatta vastustamaan kiusausta ja niimpä oon avannu kaikki (2) lahjat mitä nyt oon kavereilta tähän mennessä saanu:
Mun tytöt osaa takuulla lukee ajatuksii! Aivan täydellisiä lahjoja:
Muffini-lompakko från Verppu
Hopeinen kiekurasormus also från Verpulani
Maatuskanukke-kaulakoru Jontulta
Kuten myös mutasaippua tutummin NAAMAKIVI, joka on oikeesti hullun hyvää kasvojen puhistukseen! Kokeiltaa ihmeessä jos loydätte vaan jostain (Jonnakin oli ettiny tota kissojen ja koirien kanssa...) tekee nassussa semmosen hauskan tuntusen.
Iiiiso säkillinen karsuja myöskin Jontun peruja! Parasta on se, että toi pussi on pullollaan kultasia enkelikarkkeja mitkä on melkeinpä mun lemppareita tommosista paperisuklaista :3
 Tässäpä vielä vähän tarkempaa picturea tosta sormuksesta.

Lisäks yks ihanimmista lahjoista oli Mian lähettämä joulukortti ja kirje Ranskasta. Ette voi käsittää miten yks kirje voi saada ihmisen samaan aikaan niin iloiseksi, mutta myös niin surulliseksi. Kamalaa ajatella Mia puolesta näin, mutta toivottavasti kevät menee nopeaan ja toi tulee äkkiä takasin! Alkaa olla jo liian kova ikävä.

Koska mun huominen on vielä täynnä tohinaa ja aattona ei aikonut viettää ainuttakaan hetkeä koneen seurassa, en voi enää kuin toivotella
PARASTA JOULUA 
iiihan kaikille seuraavan viehättävän kuvan myötä !
Palataan astiaan joulun jälkeen :3
XOXO

4 kommenttia:

  1. sulle sopii hyvin otsatukka! mitä sait joululahjaks :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos (((:
    Aikaslailla kaikkea tarpeellista, seuraavaan entryyn meinasin laittaa muutamia jutskuleita :3

    VastaaPoista
  3. nauroin voitontanssi kuvalle ääneen !:-D

    VastaaPoista
  4. =DD=D=D==D voi kuule niin määkin ja monesti !

    VastaaPoista