12/19/2010

Joskus nokkosperhonen voi herätä horroksestaan keskellä talvea

 Back in business JEBOU! 
Järjettömän pitkän postailutauon syy on jälleen inhimillinen; mulla on ollu viime aikoina vähän hankalaa oikeestaan ihan kaiken kanssa, mutta ehkä järkyttävimmän kriisin koin pari viikkoa sitten hiusten suhteen ...
Lisäkkeiden irrottaminen oli kamalinta mitä mun hiuksille on ikinä tehty ja voin kertoa, että nämä ovat aika monenlaisia operaatioita joutuneet kokemaan! Mun päänahkaan ei ole koskaan sattunut niin paljoa, eikä multa ole ikinä irronnut sellaista määrää hiuksia, muutoin kuin leikkauksen yhteydessä.
Tuloksena oli kamala polkkatukka, jonka vuoksi kirjaimellisesti itkin pari päivää, mutta sitten kävin yhden tosi mukavan ja osaavan kampaajan käsittelyssä ja nyt olen kutakuinkin tyytyväinen.
 On järkyttävää huomata, miten kova paikka hiusten yhtäkkinen lyhentyminen REILUSTI on, jossei sitä ole vapaasta tahdosta tehnyt. Onhan mullakin ollut vaikka miten lyhyt, osittain melkein kaljukin pää, mutta kun moinen operaatio tapahtuu vastoin tahtoa ei tuloksena voi olla muuta kuin harmia.
Jokainen, jolle hiukset ovat ulkonäön kulmakivi, kaikkein tärkein asia itsessä, varmasti ymmärtävät, ettei mua hirveästi innostanu nappailla itestäni yhtään minkäänlaisia naamakuvia ennen kuin nyt, kun opin taas tykkäämään näistä :3
Toki kuvia on tullut tänä aikana otettua monesta muusta jutusta:



Nyt oon metsästänyt viimeiset 3 päivää kavereille ja perheenjäsenille joulahjoja ja viimein alan olla voiton puolella! Meillä on kaiken muun hyvän lisäksi menossa vieläpä koeviikko, joten jokainen voi kuvitella millaisen pyörremyrskyn keskellä par'aikaa elelen.
Mutta onneksi enää .... 3 päivää ja sitte LOMA

Aikainen uudenvuoden lupaukseni: ei enää tälläisiä taukoja!
XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti