12/30/2010

Harjaliskojen lahjonta - ehdollistamista?




Alkajaisiksi tehtävä: etsin yllä olevasta kuvasta kilpikonna!
Joulu tuli ja meni hyvillä mielin. Oon aina ollu tosi jouluihminen. Tykkään antaa ja saada lahjoja, koristella taloa ja tehä kaikkia jouluruokia ja leivonnaisia, vaikka tykkäänki syyä lähinnä jälkimmäisistä.
Jouluna me ollaan yleensä perheen kaa keskenään tyyliin 3 päivää putkeen ja touhutaan kaikenlaista. Se on tosi harvinaista, koska nykyään kaikilla on niin paljon tekemistä, että lähinnä vaan öisin ollaan samaan aikaan kotosalla.
Oon tyytyväinen tän vuoden lahjasaldoon siksi, että sain oikeesti kaikkee hyödyllistä. Viimein alkaa olla ohi ne vuodet, jolloin puolet lahjoista unohtui ekan viikon jälkeen!
Eniten mun elämän laatua parantava lahja oli ehkä toi 120cm levee sänky, jonka sain kyllä jo kuukausi sitten, mutta joka oli mun joululahjatoive :D Oon tosin huomannu, että tilasta huolimatta nukun edelleen niin, että mahtusin ihan hyvin semmoseen normileveeseen sänkyynkin, mutta tossa onkin kivaa se, että vieressä on tilaa toiselle ihmiselle kaikelle tavaralle, kuten kaukosäätimet, kännykkä, ipod !

Paketeista paljastui myös..
















 ♥ tallentava digipoksi, jonka paikka on lattialla, koska .... sattuneista syistä se ei yksinkertasesti mahu tohon telkkaritasolle !
übersöpö lompakko-kaulakoru ( från Vailma), ton saa oikeesti auki ja sinne sisälle mahtuu kaikkee HOW COOL IS THAT?
maailman hellyyttävin kilpparisormus, pikkurilliin (från Pulla)
Sex and the City 3. tuokkari
KARVALAKKI josta tulee takuulla kuvaa vielä myöhemmin
REINOT  
rutosti leffalippuja n___n
sopivasti rahaa ja suklaata
etc. kaikenlaista mitä en muista :D
Millaisia lahjoja teidän paketeista kuoriutui?


Loppuun vielä liikkis minä-kuva (ettette vain pääse unohtamaan söpöä olemustani) ja uudet kynnet :3
(huomatkaa kuinka tarkkaa jälkeä oon saanut aikaa: sormet on näppärästi raidoitettu myös kynsien ulkopuolelta :D:DD:D)

Nyt voin vain toivottaa kaikille hyvää viimeistä vuoden 2010 päivää  
ja entistäkin parempaa UUTTA VUOTTA 2011
 (miksi joka vuosi uuden luvun kirjottaminen tuntuu niin hassulle? :D) Juhlikaa huolella, niin teen minäkin !
XOXO

4 kommenttia:

  1. hihi tosi söpö toi sormus! ja on tuo lompakkoki :) sä osaat tehdä todella hienoja kynsiä!

    VastaaPoista
  2. hei onks sinulla joku kone millä teet noita kynsiä, ne on aevan ihania :) niin ja aika hellyyttäviä lahjoja, toi sormus sai minu rispektit :)

    VastaaPoista
  3. mitä ihmettä vaalennatko sä tosi usein hiuksias vai millä värillä sä oikein värjäät? mä oon jostia kesästä saakka vaalentanu ja nää in vieläki iha keltaset eikä oo ees noin vaaleet kun sulla! siis vaikka oon kauemmin vaalentanu :D et sitä mä vaan mietin tässä!

    muthei tosi söpöjä noi sun lahjat :-)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Oon samaa mieltä kanssas noista koruista, mutta kynsistä en niinkään ehheh :DD

    Rapu: Ei kuule kyllä mää ihan vapaalla kädellä näitä kuviointeja näihin kynsiin räpeltelen (ja sen kyllä huomaa jäljestä)!

    milla: Mun vinkki tohon keltasuus probleemaan on hopeehoitoaine, tai shampoo (itellä käytössä toi ekana mainittu). Sen avulla saa taitettuu tosi hyvin keltasuutta poijes ja niin värjäysväliä voi pidentää. Määkin oon värjänny viimeks varmaan kuukauden päivät sitten ja nää senkun vaan vaalentuu hoitoaineen avulla ((=

    VastaaPoista