8/23/2012

Ikävä kyllä villikalkkunakin on lentokyvytön

Haudihau! Eilen oli maukkaimmat etko-grillibileet (sadesäästä huolimatta) ja superbaari-ilta siihen päälle. Tänään oon vaan väsyilly - mutta ilta oli tän arvosta, sen tietää tästä korvasta korvaan venyvästä hömppähymystä joka mun naamalle näitä kuvia katsellessa piirtyy.





Edelleen oon sitä mieltä, että mun "asukuvat" on blogimaailman ehdotonta ykköslaatua.. 










Mää taisin joskus pari postausta sitten mainitakkin näistä pakollisista vessakuvista kännykällä ja kappas taas :D
XOXO

2 kommenttia:

  1. Vaikka nää juhlimiseen liittyvät postaukset on välillä aika samanlaisia niin nää on silti aina yhtä ihania! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no hyvä kuulla (: Toki nää aukee mulle itelle takuulla paremmin kuin teille siellä ruudun toisella puolen ja välillä musta on ihanaa vaan fiilistellä joitan vanhoja illan istujaisia näiden postauksien kautta - nää tälläset entryt onkin ehkä enemmän jopa mua itteeni varten, vähän niin kuin muistoiks, mutta ihanaa että viihdyttää myös teitä !

      Poista