9/25/2012

Aiailla on tavattoman suuret silmät




Houhouhou! Joulu tuli vähän etuajassa ja meitsi siirtyi kertaheitolla kunnolla nykyaikaan. Muutaman kuukauden käytössä vanhentunut Sony Ericssonin kapula kieltäytyi avaamasta viestejä ja puhelinluetteloa - niimpä sen matka kävi korjaamolle. Saatuani huoltomiehiltä masentavia uutisia ajattelin, että nyt laitan elämän risaseksi ja tuollainen iPhone-vauva liittyi osaksi elektroniikkaperhettäni ja parin päivän yhteiselon jälkeen en voisi olla paljoa tyytyväisempi  Bloggailun kannalta jatkossa on takuulla luvassa mm. enemmän kuvia, sillä nyt mulla on viimein aina - jossei nyt ihan järkkäritason, niin kuitenkin kohtuullisen hyvä kamera! 

Nyt kaikki siellä ruudun toisella puolella kertoo jotain ihan must-have-appeja, mitä mun täytyy ladata tohon elämänlaatuni parantamiseksi entisestään!
XOXO

10 kommenttia:

  1. ONNEA, tervetuloa perheeseen!! :) ite oon ihan symbioosissa mun iphonen kanssa, mutta onhan se pirun oiva peli!! musta noi on helpompia käyttää, kun esim nokian vastaavat, kauhean monimutkaisia ovat ne.. Itellä on tiätty my horse peli :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos liityn tähän perheeseen iloiten (: Oon kanssa sitä mieltä, että kun ton jujut tajuaa, niin huomattavasti vähemmillä näpäytyksillä sujuu hommat kuin just vaikka Nokian tai Samsungin kilpailijoilla ! Täytyy katella My horsee, oon nyt pari iltaa hakannu ihan nostalgiakyyneleet silmissä väristen Snake 97:aa :D:DD:D Tässä huomaa miten vanhanaikanen oon.

      Poista
  2. Mitä kynsilakkaa toi ihana glitterhopee on :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ton kesällä Tuurista ja se on jotain niiden marketti-merkkistä ei siis mitään kunnon :D Mutta toi on kyllä ihan parasta glitterlakkaa ikinä! Pysyy sika hyvin ja noita glittereitä on niin paljon, että yks kerros lakkaa piisaa (: Että jos Tuuriin tulee asiaa niin vinkvink!

      Poista
  3. Tervetuloa iphone-perheeseeen! 8) Must-have-appeja itellä ainaki tulee mieleen ekana instagram, draw something, song pop, smulen magic piano, temple rune ja icecream jump..... Onhan noita, en vois elää ilman omaa vauvaani:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti kaikista vinkeistä ! (: Mustakin tuntuu, että toi kapula alkaa pian kasvaa kiinni mun käteen..

      Poista
  4. Blogger app ja monopoly hotels ja subway surf on pakko olla :) ainakin noiden muiden lisäksi! Foreca weather on sairaan kätevä ja kik message on ylitse muiden :)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Hahah kiitos :D Pitäisi kyllä uudet väsätä piakkoin !

      Poista