8/27/2014

Korppikotkakilpikonna on rauhoitettava käsittelyn ajaksi


Eilinen oli yksi jännittävimmistä päivistä mun elämässä hetkeen. Mun jalka leikattiin. Oon ollut onnekas, sillä mulle ei ole sattunut tähän mennessä mitään suurempia tapaturmia tai sairauksia, joiden vuoksi olisin joutunut viettämään pidempiä aikoja sairaalassa. Eilenkään en ollut kuin puoli päivää, mutta siinä ajassa koin kaikkea uutta ja pelottavaa, joita en kyllä toivo kokevani uudelleen.

Nyt makaan keppien kanssa vanhempien luona jalka kamalan kipeänä ja toivon, että kipu alkaa hellittää viikonloppuun mennessä, jotta pääsen nauttimaan juhlista, joista pari postausta aikaisemmin mainitsin. En muutenkaan ole yhtään sellaista tyyppiä, joka tykkää makoilla kotona tekemättä mitään. Onneksi mun perhe, mies ja Raipe osallistuvat kaikki kovasti hoitoon ja mun hemmotteluun. Olen päättänyt kipujen ajaksi sallia itselleni myös pientä herkuttelua mm. raakasuklaan ja lempparileivosteni, eli macaronsien muodossa 
Olisiko teillä jotakin vinkkejä tylsien sairaslomapäivien viettoon?

4 kommenttia:

  1. ootko leiponut macaronsit itse vai ostanut jostain? jos ostanut niin mistä oot löytänyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain macaronsit toipumislahjaksi, joten en osaa sanoa mistä ne on ostettu ): Olen kuitenkin aiemmin maistanut mm. Pirkan pakastemacaronseja ja niitä suosittelen kokeilemaan, löytyy isompien k-kauppojen pakastealtaista (:

      Poista