5/10/2015

Smooth Criminal by RFSU

Myöntääkö/myöntäähän joku muukin olevansa laiska sheivaaja? Meillä heitetään miehen kanssa välillä jopa läppää mun karvaisuudesta, mutta kesää kohden on aina pakko koettaa terästäytyä tämän asian suhteen, sun shortsikelit lähestyvät
Indiedays Bloggers Inspiration Dayssa sain kutsun osallistua RFSU:n ja Carmexin blogikampanjaan, jonka johdosta sain testattavaksi useita heidän tuotteitaan. Tämä tuli kuin kreivin aikaan kesää ajatellen. RFSU:n tuotteissa oli mulle jo ennestään vanhoja, hyviä tuttuja, mutta myös mielenkiintoisia uutuuksia Jos (ja kun) kiinnostutte tuotteista, tarkempia tietoja löytyy täältä.
Easy Shavin'-sheivausgeeli on ollut vakiotuote mun kylpyhuoneessa jo useamman vuoden ajan. Tämä läpinäkyvä tuote helpottaa tarkkaa työskentelyä bikinirajaa siistiessä ja hoitavan koostumuksen ansiosta geelin käyttö on miellyttävää. On hullua ajatella, että joskus ajoin bikinirajani samalla vaahdolla, kuin vaikkapa sääret! Kätevät yksittäispakatut Smooth Shavin'-sheiverit ovat olleet tälläisen suihkureissaajan pelastus. Käyn todella usein suihkussa muualla kuin kotona (mm. salilla, kotikotona) ja tälläinen turvallisesti pakattu sheiveri on ihanan helppo sujauttaa mukaan vaikkapa salikassiin. Aiemmin mun sheivausvälejä on nimittäin pidentänyt juurikin se, että sheiveriä on ollut ärsyttävää ja epähygienistä kuljetella mukana.
Tämä kaksikko on osoittautunut verrattomaksi mitä tulee bikinirajojen hoitoon sheivauskertojen välillä. Jokaisen ajon jälkeen olen levittänyt iholle Nice N'Cool-after shave voidetta, joka ihanasti viilentää ja rauhoittaa herkistynyttä ihon pintaa. Tämän jälkeen aina seuraavaan sheivauskertaan saakka olen päivittäin käyttänyt Hair Helper-voidetta, joka lupaa vähentää karvojen sisään kasvamista. Tämän tuotteen suhteen olin aluksi skeptinen, mutta voi onnea, kun tämä todella toimii Nyt bikinirajoja ajellessa ei aina tarvitse murehtia jo etukäteen tulevia punaisia näppyjä.
Nämä tuotteet ovat palauttaneet mun uskon sheivaamiseen ja nyt voin sanoa jopa välillä nauttivani siitä. Lisäksi suhteen toinen osapuoli on varmasti myös kiittänyt hiljaa mielessään tätä yhteistyökampanjaa. Etenkin, kun tuotepaketista paljastui myös jotakin kivaa meille molemmille, josta RFSU:n uusista Sense Me-tuotteista kertova  hauska video antaa pientä osviittaa.
Loppuun vielä kuva, joka kuvaa mun suhdetta sheivaamiseen ja jolle nauran ääneen joka kerta.
Ovatko RFSU:n tuotteet teille tuttuja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti