2/14/2016

Valentine's Day brunch




Ihanaa ystävänpäivää Taino, sen iltaa. Vaikka menin eilen aikaisin nukkumaan, maistui uni aamulla pitkään. Hyvin nukutun yön jälkeen meidän keittiössä oli luvassa täydellinen brunssi, joka oli miehen ystävänpäiväyllätys mulle. Mikä voisikaan olla parempi lahja tälläiselle ruokaa ja hitaita aamuja ja etenkin kahta edellä mainuttua yhdessä rakastavalle henkilölle? Brunssipöytään sisältyi tuorepuuroa vadelmilla ja maapähkinävoilla, kahvia, kananmunia, croissantteja marmeladilla ja brie-juustolla, tuoremehua, tuoretta ananasta, passionhedelmiä ja macaronseja. Istuttiin rauhassa pöydän ääressä ja vaikka tuntui, että olin täynnä jo tuorepuurokulhollisen jälkeen, yllättävän paljon vatsaan mahtui muutakin. Toinen yllätys mulle oli miehen vuokraama Slummien miljonääri-leffa, joka kuuluu yksiin mun lemppareista ja josta olen puhunut viime aikoina monesti, sillä se on tullut mieleen uusia Haluatko miljonääriksi-jaksoja katsellessa. Tälläisinä hetkinä on ihanaa huomata, että toinen oikeasti kuuntelee mun höpötyksiä hahah. Elokuvan jälkeen suuntasin ripeästi salille ja sieltä lähdimme vielä ulos syömään yhdessä ystävien kanssa.
Rento päivä rakkaassa seurassa jäi varmasti pitkäksi aikaa mieleen ja antoi lisäenergiaa arjen keskelle. Vaikka jotkut arvostelevat ystävänpäivää kaupalliseksi ja turhaksi, sillä "ystävänpäivä pitäisi olla joka päivä" jne., on se minusta kiva perinne, jonka mielelläni pyhitän yhteisille hetkille läheisten kanssa. On ihanaa, että on olemassa oma juhlapäivä rakkaudelle ja ystävyydelle.
Miten teidän ystävänpäivät sujuivat? 

4 kommenttia:

  1. Ihania yllätyksiä oli sun mies järkännyt ja tuollaisia enemmän henk.kohtaisia mitä esim joku suklaarasia. Tuossa on mielestäni selkeästi kuunneltu sua ja ajateltu sitä mistä sä tykkäät<3 Meillä ystävänpäivä sujui kauheassa koomassa eilisen takia, kun olin juhlistamassa kaverin synttäreitä. Vaikka ilta mun osalta menikin selvinpäin niin silti olo oli kuin krapulaisella, hyi :D Mukavaa tulevaa viikkoa sinne<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä todella otettu näistä yllätyksistä (: Hyvä mieli valtasi pään varmasti ainakin viikoksi eteenpäin! Voi ei, sulla oli varmaan henkinen darra :D Toivottavasti vointi on jo tänään parempi! Ihanaa alkanutta viikkoa sinne päin ❤️

      Poista
  2. Oiii! Aivan ihana ystävänpäiväherkkupöytä <3 Ja voi kuinka ihanaa kun toinen muisti sua leffalla, josta olet puhunut. On aina kiva huomata, että se toinen puolisko todella kuuntelee ja muistaa <3 Me vietimme ystävänpäivän aika samalla kaavalla, leffaa ja hyvää ruokaa, sekä mua lahjottiin muutamalla miehen itse valikoimalla huumorintäytteisellä rannekorun palalla :D Ihanaa alkanutta viikkoa sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, näistä yllätyksistä tuli vielä tavallista parempi mieli juuri siksi, että ne oli juuri mulle mietitty (: Oi, teidänkin ystävänpäivä kuulosti menneen ihanan rennoissa merkeissä ja tuollaiset huumoripitoiset lahjat jaksaa kyllä hymyilyttää pitkään :D Samoin oikein hyvää alkanutta viikkoa sulle (:

      Poista