6/15/2016

On a leather skirt




Neule - Zara / Hame - Bikbok / Kengät - Nike / Laukku - Louis Vuitton / Korut - Guess

Saanko esitellä - uusi lempivaatekappaleeni (keino)nahkahame. Nahka on ollut mulle aina rakas materiaali, niin takissa, laukuissa kuin kengissäkin. Mielestäni se tuo muutoin tavalliseen vaatekappaleeseen kivan särmän ja mikä parasta, näyttää aina ryhdikkäältä. Tämä midimittainen hame on mainio esimerkki - muutoin aivan simppeli (rakastamani) mitta, väri ja malli, mutta materiaali tekee vaatteesta heti kiinnostavamman. Olen haaveillut nahkahameesta kauan, mutta useimmiten olen nähnyt niitä vain hyvin lyhyinä versioina, joten olin onneni kukkuloilla, kun minun ja tämän yksilön tiet kohtasivat. Tämän kesän trendi, farkkuhameet, näyttää silmääni hyvältä muiden päällä, muttei sovi omaan, klassiseen tyyliini. Tämä hame sen sijaan istuu moneen asukokonaisuuteen ja on kuin omiaan viileämpiin kesäpäiviin Löytyykö teiltä nahkahameita? Entä mitä pidätte asusta?

4 kommenttia: