6/03/2016

May through my phone

Kesäkuu - kesä on nyt siis virallisesti täällä Mun tuleva kuukausi sisältää monia mukavia, mutta jännittäviä juttuja mm. uusi työ, jonka maanantaina aloitan, sekä jälleen tavaroiden pakkaamista ja tietenkin sisustusostoksia uutta asuntoa varten, johon sitten 1.7 pääsen muuttamaan. Mennyt toukokuukin oli touhukas ja kuvasaldo kännykässä sen mukainen. Nyt onkin taas perinteisen postauksen aika - eli toukokuun tunnelmia kännykkäkuvina, valmistautukaa maratonimittaan!
①Vappu sujui rennoissa tunnelmissa kotikotona - hyvässä tasapainossa ulkoilua ja munkkien paistoa hahah! ②Toukokuu oli kyllä ilmoiltaan mitä ihanin (toivottavasti se enteilee lämmintä kesää) ja niimpä treenit ovat ainakin omalta osalta siirtyneet ulkoilmaan ③Selfie eräältä aamulta ennen töitä ④Kuukauden siistein ostos, jos näin voi sanoa, oli mun uusi tatuointi
①Yksi harvoista maastoista, joita jään Pohjanmaalta kaipamaan - kiva lenkkipolku joen vierellä ②Mä en ole mikään maailman suurin jätskifani, mutta työkaverin hehkutuksen jälkeen oli pakko maistaa yhtä tämän kesän uutuusjätskiä - maapähkinällä varustettu Magnumin puikko kuulosti herkulliselta, mutta oli hienoinen pettymys ③Näin! ④Tämän selfien nappasin puolestaan ennen kuin suuntasin asuntonäyttöön, toisinsanoen keskelle rakennustyömaata katsomaan valmistuvaa kotiani!
①Yhtenä "viimeisistä aterioista" Seinäjoella valmistettiin tortilloja, nam ②Rakas karvanaama poseeraamassa kesken 10km järven ympäri kulkevan aamulenkin ③Meidän asunto Seinäjoella näytti viimeisen pariviikkoa suunnilleen tältä, pikkuhiljaa tarpeettomia tavaroita kasattiin laatikoihin ja säkkeihin ja voi sitä iloa, kun olisitkin vielä tarvinnut jotakin pakattua esinettä - muuttaminen on aina yhtä IHANAA ④Eräänä aamuna ennen aamulenkkiä!
①Kuvaussessio kiharalla tukalla ②Käytiin jäähyväisillallisella rakkaiden kampaajien kanssa Seinäjoella ③Rakastan selata erilaisia quoteja ja mun kännykkään onkin tallentunut valtava määrä tälläisiä ④Jyväskylän satama on yksi paikoista, joita kaipasin Seinäjoella kaikista eniten. Voisin istua vaikka kuinka kauan laiturilla katsellen järveä ja ympärillä vilistäviä ihmisiä
①Mulla on ollut tässä pari viikkoa lomaa, ennen kuin aloitan työt täällä Jyväskylässä. Oonkin mainiosti kerennyt tapaamaan parhaita Jkl-tyyppejä ja nauttimaan kaupungin ihanien kahviloiden antimista ②Lomalukemisena aloitin Harry Potter-sarjan vuosien tauon jälkeen uudelleen. Nuorempana olen lukenut kyseiset kirjat läpi niin monta kertaa, etten ole pysynyt edes laskuissa. Ihan uskomattoman viihdyttäviä nämä ovat edelleen - parissa päivässä olenkin kahlannut jo läpi 1. ja 2. kirjat ja nyt on menossa kolmas, joka onkin yksi mun lemppareista. Löytyykö teistä ikuisia Potterfaneja? ③Seinäjoen lenkkipolut onneksi unohtuvat nopeasti, kun saa painella menemään tälläisissä maisemissa ja maailman parhaan lenkkikavern kanssa ④Jokakesäinen "jonkin oranssin huulituotteet"-kaipuu iski taas ja hankin oranssiin taittavan huulipunan!
①Oletteko maistaneet noita juotavia Skyrrejä? Herkullinen ja helppo välipala ②Kun oma mies ei ole kainalossa, helpottaa karvainen unikaveri kummasti ③Äiti on ollut mun lomaillessa haltioissaan, kun olen voinut tehdä hänelle pikakampauksia töihin! ④Me ollaan molemmat äidin kanssa oikeita kukkafaneja ja lempiväritkin täsmäävät usein
①Aamulenkki ja itse tehty latte - täydellinen aloitus päivälle ②Raipen uintitreeneihin liittyi viime viikolla tälläinen superherttainen koiravauva, pentukuume itsellä senkun kasvaa ③Kauniiden ilmojen johdosta ollaan saatu nauttia ruokailusta myös ulkosalla. Tässä herkuteltiin mun tekemillä katkarapuleivillä ④Raipe-raukka on ollut välillä aivan väsyksissä, kun ei ole malttanut päivällä nukkua mun ollessa kotona - siksi meno on välillä iltaa kohden näyttänyt tältä
①Jkl ②Myös ihana turkulaiseni, Vilma piipahti kotikaupungissamme ja käytiin terassilla nauttimassa jäälatet ③Onnellisuusselfie ④Vaikka muutto Seinäjoelta on aiheuttanut monenlaisia tunteita, rakkaiden työkavereiden hyvästely, tieto meidän tulevasti asumuserosta ja jännitys uuteen työpaikkaan totuttelusta, tiesin silti heti Jyväskylään palattuani, että tämä oli ainoa oikea ratkaisu. Olen ollut näiden parin viikon aikana onnellisempi kuin pariin vuoteen. Niimpä aion nyt nauttia täysillä tulevasta kesästä, kun mieskin on vielä mun kanssa samassa kaupungissa - Jyväskylä, mä tuun aika kotiin

Huh, kuinka moni jaksoi edes selata tänne saakka?

9 kommenttia:

  1. Mä niin tykkään näistä postauksista, nämä on jotenkin niin aitoja on ihana katsella millaisia kuvia sitä tuleekaan otettua puhelimella! :)) Ja Essi, sä olet vain niin kaunis sekä mulla on kateus käynnissä sun tukasta-ihana!<3 Sekä käytä ehdottomasti useammin tuota oranssia huulipunaa, näyttää ihanalta ja kesäiseltä :)) Ps. Raipelle paljon rapsutuksia, niin suloinen tapaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulipas monta "niin"-sanaa :DD

      Poista
    2. Kiitos Linda ihanasta kommentista (oli kuinka monta niin-sanaa hyvänsä :D)❤️ Nämä postaukset on sellaisia, jotka musta tuntuu aina "pakolta" päästä tekemään, kiva siis että näistä pidetään! Ja voi kuule, juuri tänään itse kirosin tätä mun tukkaa :D elä turhaan ole kade, sun kutrit ovat aivan ihanat❤️ Oranssi puna pääsee kyllä varmasti nyt kesällä useasti käyttöön :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kuulla että sä Inka pidit :)

      Poista
  3. Toi tatska on niin cool!! Ja hei, ihana kun sun blogis on niin vaaleanpunainen! :D Nois kuvissakin suurimmassa osassa oli vaaleanpunaista, niin oon aivan myyty <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes mahtavaa, että oot tatskasta just samaa mieltä, kuin mä :D Blogin perusteella lienee vaikea arvata, mikä on mun suosikkiväri hahah :D Onneksi säkin tykkäät vaaleanpunaisesta, niin voidaan yhdessä hullaantua ♥

      Poista
  4. Kiva postaus ja blogi! Ihan nätti oot mut painoa kannattaa pudottaa! Tsemppiä siihen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos myös ihanasta trollausyrityksestä :) Kivaa kesää sulle!

      Poista