8/23/2016

Perfect balcony

Heinäkuun alussa esittelin tässä postauksessa mun uuden kodin yhtä "huonetta" lukuunottamatta. Nimittäin parveke ei vielä tuolloin ollut esittelykunnossa. Kun asuttiin poikaystävän kanssa Seinäjoella, meidän suureen asuntoon kuului lasitettu parveke, mutta käytettiin sitä lähinnä pyykkienkuivaushuoneena! Ei nimittäin haluttu juuri panostaa sellaisen parvekkeen sisustukseen, josta tiedettiin häipyvämme kuitenkin suht' pian. Nyt mä halusin kuitenkin tehdä tästäkin osasta kotia oikeasti viihtyisän ja mun mielestä onnistuin aika hyvin




Ihan ykkösjuttuna parvekkeen sisustuksessa olin päättänyt, että perusparvekebetonilattia on peitettävä. Niimpä hommasin Ikeasta ulkopuulattiaa, jota tosin piti hakea toinen satsi sillä mun arviointikyvyllä ensimmäisistä paketeista riitti peittämään noin 1/3 lattiapinta-alasta. Kun lattia oli valmis oli seuraavana murheenkryyninä kalusteet. Nuo sisustustikkaat tiesin sijoittavani parvekkeelle alusta asti (osittain myös siksi, ettei sisällä ollut niille tilaa..) ja tuolit sekä pöydänkin näin mielessäni - kokoon taittuvat valkoista puuta. Eriasia oli kuitenkin löytää täydellinen setti. Lopulta täydellinen kolmikko kuitenkin astui elämääni itseasiassa eilen, eikä tarvinnut kauaa miettiä lähtevätkö mukaan. Illalla aseteltiin kalusteet poikaystävän kanssa paikalleen ja taas sai todeta, kuinka paljon kätevämpää kalusteita on ostaa mistä tahansa muualta kuin Ikeasta - nämä kun paljastuivat paketeistaan kokonaisina. Koska asunto sijaitsee ykköskerroksessa on parveke luonnollisesti katutasossa. Tämän vuoksi fiilis "yhdestä huoneesta lisää" ei ole aivan niin vahva, tälle parvekkeelle kun ei voi mennä kekkuloimaan yöpuvussa. Nyt tämäkin osa kotia on kuitenkin todella mun mieleen ja aionkin vielä tänään ennen töihin lähtöä hörppiä kahvit täydellisellä parvekkeellani

Miltä mun parvekkeen ilme teistä näyttää?

2 kommenttia:

  1. Hei, kysyin tossa aiemmassa postauksessa jo, mutta minkä hintanen on tuo ripsienpidennysten puhdistusaine? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Joo mulla onkin yli 10 pv vanhojen postausten kommentointi hyväksynnän kautta, niin ihan hyvä että kysyit tässä, kun pitää aina koneella ne käydä hyväksymässä niin vastaaminen on hitaampaa :)
      Eli muistaakseni puhdistusaine oli n.25-30€! Ripsibarin instatililtä löytyy tarkka hinta :)

      Poista