2/13/2017

the REAL winter outfit




 Takki - Helly Hansen / Farkut - Bikbok / Laukku - Louis Vuitton / Kengät - Ugg / Huivi - Gina Tricot / Hanskat & pompom - Ril's

Mulla oli viime viikonloppuna sekä lauantai, että sunnuntai vapaata pitkästä aikaa ja niimpä suuntasin Seinäjoelle poikaystävän luokse ❤ Vietettiin kiva ja rento viikonloppu, jonka aika tehtiin mm. päiväretki Tuuriin ja katsottiin mun iloksi uudella kaudella startannutta Haluatko miljonääriksi-ohjelmaa. Samalla ikuistettiin yksi kuluneen talven vakioasuista vaikka kovin talvisen näköistä taustaa ei meinannut pilkottavien asfalttien seasta löytyä. On hauska huomata, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä suurempana prioriteettinä on talvipukeutumisessa lämpimänä pysyminen. Mä oon varsinainen vilukissa ja niimpä viihdyn tälläisessa asussa enemmän kuin hyvin ❤ Tuo tänä talvena hankkimani Helly Hansenin toppatakki on kyllä haukkunut hyvin hintansa, sillä siihen vuorautuneena mulla ei ole vielä kertaakaan ollut kylmä - vaikka oonkin töihin hilppinyt vain firman t-paitaan tuon alla. Missio takista, jossa en enää ikinä palele täyttyi siis, jei! Ja voihan Uggit - vaikka oon sitä mieltä, että eiväthän nuo mitkään maailman kauneimmat kengät ole, niin kunnon talveen kyllä sitäkin sopivammat. Ja näissäkin huomaa kyllä selvästi feikin ja aidon eron. Nuo ovat olleet mulla ahkerassa käytössä nyt kolmatta talvea ja muoto on silti pysynyt jämäkkänä ja karva pehmoisena ja pörröisenä. 

Miltä tälläinen talviasu teistä  näyttää?

2 kommenttia:

  1. Tosi kivannäköinen talvi asu sulla :) noi nahka hanskat on mageet! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että tällänen "perusasu" iskee :) Ja mä oon kans ihan onnessani noista hanskoista, asialliset ja kaukaa ihan tavallisen näköiset, mutta nuo tikkaukset tuo kivan yksityiskohdan!

      Poista