3/22/2017

2 x MUUTOS

Oonkin hieman sivulauseilla viitannut muutoksiin, jotka mun elämässä on käsillä N-Y-T Viime keväänä koin jonkinlaisen valaistumisen ja tajusin, että jokaisen onni on omissa käsissä. Välillä tuntuu olevan paljon harmittavia asioita, joita emme voi muuttaa, mutta siksi onkin vielä entistä tärkeämpää panostaa niihin juttuihin, joille jotakin voimme tehdä. Vuodesta 2017 tulee varmasti vuosi, jonka tulen muistamaan siitä, että toteutin unelmiani. Mitä siis on luvassa?
Huomenna herätyskello soi aikaisin aamulla ja lähdetään hakemaan uutta perheenjäsentä, mun ikiomaa koiranpentua   Oon haaveillut koirasta aina ja kun mun vanhempien luokse pian kolme vuotta sitten muutti Raipe, jota ilman elämä tuntuisi nyt todella paljon tyhjemmältä, vakuutuin siitä, että haluan myös oman koiran. Oon kuitenkin todella tarkkaan harkitseva tyyppi ja niimpä halusin odottaa, että aika olisi sopiva. Minusta pennun ottaminen on asia, jota ei saa tehdä hetken mielijohteesta ja jokaista puolta punnitsematta. Aikalailla tasan vuosi sitten alkoivat kaikki olla kohdallaan ja pennun odotus alkoi. Halusin koiran nimittäin tietyltä, hyväksi toteamaltani kasvattajalta ja seuraava pentue syntyikin vasta tämän vuoden puolella. Odottavan aika on ollut pitkä, mutta ainakin olen valmistautunut kunnolla hahah. Silti tuntuu hullulta, että huomenna saan sanoa olevani koiran omistaja.
Toinen, ei yhtään sen vähäisempi elämänmuutos liittyy mun rakkaaseen työhön kampaajana. Olen ollut nyt parin vuoden ajan valmistumiseni jälkeen koko ajan palkkatöissä, mutta tiennyt haluavani joku päivä yrittäjäksi. Syksyllä alkoivat palaset loksahdella paikalleen ja tein päätöksen. Huhtikuun ensimmäisenä päivänä aloitan uudessa paikassa, yrittäjänä ja täten voin jatkossa olla täysin oman itseni pomo - mikä tuntuu näin 15-vuotiaasta asti töitä tehneelle aikas mahtavalta jutulta. Perustin hiusjuttuja varten oman instagram-tilin, joten ottakaa @hairbyessiantinaho ihmeessä seurantaan!

Tulen varmasti palaamaan molempiin aiheisiin blogissa - etenkin koirasta kuulette varmasti jo pian. Nyt toivotan ihanaa viikon jatkoa  

6 kommenttia:

  1. vau, ihan huippua! ihania muutoksia luvassa, oon tosi onnellinen sun puolesta ja voin kuvitella miten innoissasi olet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤ vaikka edessä on varmasti kovasti hommaa molempien juttujen suhteen, en silti voisi olla tyytyväisempi näihin päätöksiin :)

      Poista
  2. Oii hurjasti onnea ja tsemppiä! Kumpikaan ei tule olemaan koko ajan ruusuilla tanssimista, mutta varmasti sen arvoista. Ja molemmista tietenkin paljon materiaalia blogiin❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ❤ Jep, molemmissa on kyllä haasteitakin, mutta lopussa kiitos seisoo :) Ja toisaalta hyvä, että nämä tulevat niin samaan aikaan ettei voi stressata kumpaakaan liikaa kun ei vain riitä stressikyky :D Lupaan kertoilla blogissa aiheista kyllä!

      Poista
  3. Onnea yrittäjyydestä ja koirasta <3

    VastaaPoista