4/20/2015

Lemppareita salitreenistä + ruokavalion uusi tulokas

  Värikoodatut treenivarusteet Jalkatreeni Suihkussa käyminen salilla Kun tarvittavat laitteet/painot yms. vapautuu salilla just sillon kun oot suunnitellut tarvitsevasi niitä seuraavaksi Juoksumaton "Cool Down"-nappi Ensimmäisenä salilla aamulla 
Kun ei kuuntele mitään "omaa" musiikkia, mutta salilla soi just sellanen treenimusalista, jonka ois voinut ite suunnitella Fiilis vatsalihas-rääkin jälkeen Painojen lisääminen, etenkin sellaiseen liikkeeseen jossa kehittyminen on tuntunut mahdottomalta Kun ihan kaikki, sää ulkona, oma naama, tuleva viikko näyttää paremmalta treenin jälkeen
Valmiina odottava ruoka treenin jälkeen Kun hengästyy niin, että kuulee sen musiikin läpi Toisiaan kannustavat treenaajat Extempore-lankutus tuokio tuntemattomien poikien kanssa salilla Ensimmäiset hikipisarat Se jos joku ärsyttää ennen treeniä, mutta unohtuu liikkuessa
Sellainen olo, että on antanut kaikkensa Loppuvenyttelyt  Napakka ponnari, jota ei tarvitse korjata kertaakaan treenin aikana Pieni huilaushetki pukuhuoneessa treenin jälkeen kännykän ilmoituksia selaillen Vahva fiilis

Mun ruokavalioon tuli viikonloppuna uusi tulokas, jonka suhteen olen hieman jännittyneissä fiiliksissä! Mulla on nyt nimittäin ekaa kertaa elämässäni oma shaker ja kiloittain proteiinijauhetta. Tänään vedin ensimmäisen annoksen treenin jälkeen ja niimpä ei ollut kamala kiire ruokapyötään. Aion edelleen jatkaa puhtaan ruuan suosimista, mutta uskon, että tälläiset keinotekoisemmat proteiinin lähteet voivat olla juuri hyvä lisä mun syömisiin! Käytättekö te säännöllisesti jotain proteiinilisiä?

6 kommenttia:

  1. Mulla on käytössä juurikin palautukseen star nutritionin whey 80 + malto, ja olen kyllä tykännyt. Lisäksi silloin tällöin tulee lähinnä herkutteluun käytettyä proteiinivanukasjauheita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, mua kiinnostaisi kokeilla myöskin noita prodevanukkaita, siinä olisi nopea ja helppo herkku (: !

      Poista
  2. Sun blogista tulee vaan niin positiivinen olo, aina <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihana kuulla, siihen koetan nimittäin pyrkiäkin (:

      Poista
  3. Olipa kivan positiivinen ja motivaation täyteinen postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Et tiedäkään kuinka paljon mulle merkitsee se, että postaus aiheuttaa tälläisiä fiiliksiä teissä lukijoissa!

      Poista