4/01/2015

The Scent of spring

Hyvää huhtikuun ensimmäistä ja aprillipäivää kaikille Onko teille tehty mitään piloja? Mä olen säästynyt.. ainakin toistaiseksi. Huhtikuuhun mahtuu paljon mukavaa, kuten pääsiäinen ja synttärit, mutta aloitetaan otsikon mukaisesti keväisillä tuoksuilla - tein nimittäin viime viikonloppuna muutamia nenää helliviä ostoksia.

Kerroin jokin aika sitten testanneeni ensimmäistä kertaa Eos-huulivoidetta ja jääneeni oitis sen lumoihin.Tykkään, että huulirasvoja löytyy yksi laukusta, yksi kylpyhuoneesta meikkien joukosta sekä yksi makuuhuoneesta. Uuden osto oli edessä ja kauaa ei tarvinnut miettiä minkälaisen hankkisin. Ainoastaan eri makujen väliltä valitseminen oli hankalaa Eos-tuotteiden ihanat tuoksut tuntien. Tällä kertaa päädyin raikkaaseen mansikkasorbetin tuoksuun. Victoria's Secret-tuotteiden hamstraamiseenhan ei tarvitse luetella edes perusteluita, mutta kerrotaan nyt, että myös vartalovoiteiden kanssa mulla on vähän sama juttu, että tykkään vaihdella tuotteita päivittäin. Päivään tulee aina ihan erilainen fiilis riippuen siitä, minkä tuoksuista voidetta tai body sprayta käyttää. Kartutin mun varastoja ihanan kukkaisella Pure Seduction kosteusvoiteella sekä Coconut Passion body mistillä, mikä nousi heti mun kaikkien aikojen VS-tuotteiden lemppariksi Kookoksen ja vaniljan tuoksuyhdistelmällä ei vai voi mennä vikaan.

Löytyykö teiltä Victoria's Secret tai Eos-tuotteita? Mitä tuoksut on teidän mieleen?

2 kommenttia:

  1. ihania kaikki :) Mulla ei oo vielä eos:ilta mitään mutta vs:n body mistejä muutama :p Rakastan itse tuota coconut passionia :p <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Coconut Passion on kyllä aivan ihana tuoksu ♥ Ja suosittelen testamaan eosseja - oon varma että jäät koukkuun (:

      Poista