5/04/2010

Salamanteri kuivuu auringossa

Mainiota (joskin tosi myöhäistä .. eheh) vappua kaikille !
Toivottavasti teidän the firs at May oli yhtä hauska, kun mun :3

Juhlittiin vakiporukalla, meillä kotona (ah sitä autuutta, kun porukat ilmoittaa menevänsä vapuksi mökille ;D) ja vähän muuallakin. Tavoitteena oli muuten ettei koko illalta tulisi yhtäkään rumaa kuvaa, mutta se haave tais kariutua arviolta ekan viiden foton jälkeen .. yllätys yllätys!



























Noi on (mun osalta) ainoot julkasukelposet kuvat koko illalta. Ja noikin vähän siinä ja siinä ..
Mutta tärkeintä oli se, että oli kivaa, eikä meillä menny rikki oikeestaan muuta ku pakastimen yks luukku!! Aika hyvin siis, koska olin varautunu pahempaan.

Paluu arkeen on ollu jokseenkin kuivakkaa. Oon tän alkuviikon tapellu mun ens vuoden valintojen kanssa ihan tosissani. Noiden lukkareitten tekeminen on ollu ihan kauheeta säätämistä, koska mun pitää ottaa ne italian kurssit aina toiselta koululta ja ne on tosi huonoissa kohissa. Lisäks A-ruotsin ryhmiä on vaan yks ja mun on pitäny vaan nappailla ne kurssit niiltä kohilta missä niitä tarjotaan, huolimatta siitä että oon sit joutunu siirtelee esim. matikoita ja enkkuja johonki muualle. Pläh, aluks aattelin että lukiossa on ihanaa ku saa ite järjestellä noita lukkareita ja valita kursseja miten haluu. Viimepäivinä on tuntunu siltä, että elämä helpottuis huomattavasti jos joku vaan löis valmiit lukkarit pöytään.

Kynnet on tollasessa kuosissa tällä hetkellä! Toi etusormen kynsi koki kamalan kohtalon viime viikolla ja napsahti juuresta asti katki. Nyt se on ihan karmeen näkönen, mutta pitää vaan kärsii kuukaus niin toiki alkaa taas näyttää kynneltä!
Omnomnomnom noi lakat! Tossa on siis ton vaaleenpunasen lisäks semmosta tosi vaaleensinistä, vähän öljymäisesti  kiiltelevää lakkaa, joka ei vaan tahtonu näkyy kuvassa. Sain kummatkin Jontulta ja Vilpulta synttärilahjaks ja ah - noi on silkkaa rakkautta

Nukahin eilen italian tunnilla ja tänään hypyllä nukuin ihan tarkotuksellisesti päivänunet Jonna tyynynäni. Tää viikko on unirytmillisesti niin tuhoon tuomittu, kun menin Mialle su-ma yöks ja eilen tuli Subilta Paholainen pukeutuu Pradaan. Joten voitte vaan uskoo, että mulle on kertynyt sellaset univelat, joita saan nukkuu pois taas koko viikonlopun!
Ehkäpä alotan jo nyt ja otan tavotteeks kaheksan tunnin yöunet. Vois olla aika napakka suunnitelma n__n

Hei laittakaa vaan rohkeesti toivomuksii jos haluutte postauksia jostain muustakin, kun vaan ihan mun elämästä yleisesti! On vaan tosi helppoo kertoo mitä kaikkee oon puuhaillu, mutta toki voin tehdä vaihteeks jotain muutakin, mitä vaan haluutte.
Muutenkin kommentointi on edelleen suotavaa - täytyyhän mun tietää, että ootte ylipäätäänsä elossa vielä! (:

XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti