4/27/2010

Naali on usein laumaeläin

Miten paljon kaikkea voikaan tapahtua näin pienessä ajassa!
Tuntuu että mulla olisi kirjoteltavaa joka päivä, kun on niin paljon kaikkea tekemistä mistä kertoa, mutta toisaalta just tän kaiken häslingin keskellä on hankala löytää sopivaa rakoa näinkin aivoja raastavalle datailulle pelkän Facebook-päivittelyn lisäksi!

Viime torstaina - 22.4 - vaihtui meixinkin supersweersexteen SUPER SEXY 17:niksi
Pohdin just tän ikävuoden hyviä ja huonoja puolia. En löytänyt kuin yhden huonon puolen: lapsilisä loppuu (kai?) ja hyviä puolia pyöreät 0. Okei oli 16:kin turha ikä sinäänsä, mutta silloin ois voinu vaikka ajaa kevarikortin jos ois halunnu.
Kuitenkin, vietin ihanan synttäripäivän - kiitos mun parhaista parhaimpien ystävien!
Mulle oltiin kerrottu vaan, että mennään porukalla syömään kiinalaiseen. Sovittiin, että tavataan kaikki Vilman luona ja lähetään sieltä sitten yhessä bussilla keskustaan. No menin sitten tyytyväisenä Vilman luo sovittuun aikaan - ja voi pojat - ne olikin järkänny mulle yllätyssynttärit sinne Vilman luo. Oli hullusti kaikkee hyvää syötävää, Singstar ja Buzz sekä pisteenä iin päällä semmonen "Happy Birthday"-kirjainnauha (tai semmone :D) jollasii on aina kaikissa leffoissa! Ja tietenkin parasta koko illassa oli hyvä paras seura














En tiiä miks, mutta meijän kaveriporukalla mitkään kuvat ei ikinä oikein taho olla edustuskelposii .. en tosiaankaan tiiä miks :------) Vois joskus kyllä koittaa itekkin olla vääntelemättä naamaa joka tilanteessa, sillä välillä oikeesti harmittaa, kun ei oo esim. 200:n kuvan joukossa yhtäkään julkasukelposta otosta!

Sain mussukoilta myös tosi ihania lahjoja! Ja jopa Atte oli ostanu mulle ihan oikeen lahjan (eikä mitään läppälahjaa) ja sikspä tuhlasin itekkin yllättävän ison tukun rahaa sen lahjaan, sillä on oli synttärit sit sunnuntaina.
Laittelen kaikista niistä tavaroista kuvia sitten, kun käytän niitä (melkein kaikki on jotain asusteita tms.) silleen että muistan vielä ottaa kuvankin :3

Viikonloppu sujui hauskoissa merkeissä isosleirillä! Kaikki meijän isosporukan leirit on ollu aina tosi mukavii, eikä tehnyt poikkeusta tääkään. Tosin tällä kertaa meillä oli mukavan lisäksi myös aika erillainen isosviikonloppu, nimittäin meitä lähti Vesalaan vaan 11 ja kaikki oli tyttöjä :DDD









Naurettiin, leikittiin, naurettiin, syötiin, naurettiin, nukuttiin, naurettiin jne. Oli ihana vklp kyllä

Täytyy sanoa, että tänään tuli sitten napakka pudostus takaisin maan pinnalle:
Myöhästyin koulusta
Sain jo toisen nelosen matikasta
Mun pisin kynsi katkes
.. Ja kun tein illalla lettuja piristääkseni itteeni, ne kaikki jäi kiinni pannuun ja meni ihan piloille ):
Hmhn, ehkä huomenna on sitten parempi päivä, kun koulukin loppuu jo yheltä ja jollaan menossa leffaankin n___n Hope so!

Mun tosin pitää nyt varmaan tehdä oma osani huomisen onnistumiseksi ja mennä lukemaan ruotsin sanoja! Eka kertaa meiltä testataan jotain A-ruotsissa ja mua vähän pelottaa, koska se ope sano, että meiltä vaaditaan vähän enemmän kuin perustasolaisilta .. Ehehe.

Ei mulla tällä kertaa muuta!
XOXO

8 kommenttia:

  1. Onnittelut 17v 8)
    Tätä sun blogii on kiva lukea!

    VastaaPoista
  2. hohohoo, kuulin jonnalta juoruja etuajassa tästä sun ylläristä :D
    jonna on tossa singstarkuvassa kyllä söpö :---D

    VastaaPoista
  3. Jiipee; Thx x2 ! :3
    Ja alina aihfehbrd oisit antanu mulle ees jotain vinkkii ku koitin vaan tietämättäni koko ajan pilata ite ton yllätyksen !! :DD Jonttu on aina söpö (; ♥

    VastaaPoista
  4. Voii JUMATSUKA!:O
    Sä oot mua reilusti vanhempi.. ja sulla on kengänkoko 36.. ja mulla 42 :'DD Voi että mä kärsin tästä jättiräpylästä, että oo onnellinen että omistat pienet jalat :DD

    Myöhästyneet onnittelut 17v synttärin takia:)
    Btw, empä oo muuten tätä melko pitkään aikaan taas seurannu... Jos sitä taas alkais seurailee:))

    VastaaPoista
  5. ^ Paaska.. tuli väärään osioon toi kommentti://
    Piti siis laittaa se tonne : Kenguruita kaoottisessa kenkäviidakossa-osioon :P Noh iha sama:))

    VastaaPoista
  6. Johanna: JA VOI POJAT en oo huomannu näitä ollenkaan aaaa laitan kohta oikeesti ton kommenttivalvonnan päälle )=<

    Enpä tiedä miten onnellinen oon näistä tassuista ku kenkien löytäminen on niin hankalaa. Toisaalta tiiän myös että isoillekkin jaloille on välillä vaikeeta löytää sopivia popoja, sillä yks mun parhaista kavereista omistaa aikalailla saman kokoset jalat ku sääkin!

    Mut kiva jos alat taas seuraileen, vaikka näin kesällä tää postailu jääkin vähän vähemmälle kaiken tohinan keskellä! (=
    Ja sikapaljon kiitoksia kommentista (ja myös myöhästyneistä onnitteluista ♥) nää piristää aina!

    Ps. Miksi en osaa ikinä vastata lyhyesti näihin kommentteihin?

    VastaaPoista
  7. Hops ja terve,
    ajattelin tuikituntemattomana tehdä jännät ja jättää blogiisi kommentin. Kirjoitat hyvin ja näitä höpinöitä on yllättävän mielenkiintoista lukea vaikken sinua mistään tunnekaan. Ja kun kuitenkin ihmettelet, niin kyllä, eksyin blogiisi etsittyäni Googlen kuvahausta vesinokkaeläintä :).

    VastaaPoista
  8. Juha: Ei vitsit ehkä paras tapa miten oon kuullu jonku eksiytyneen tänne :DDD !
    Mut kiva kuulla että nää mun jutustelut jaksaa kiinnostaa ihan tuntemattomiakin, koska sehän tän blogin idea periaatteessa on, sillä suurin osa lukijoista ei mua kuitenkaan henk. koht. tunne!
    Tollaset kommentit ilahduttaa aina ELI ISO KIITOS (=

    VastaaPoista