8/06/2010

Pesukarhut ovat kesyyntyneet

Öö moi :------) Ilmeisesti mun alkukesän yritys aktivoitua tässä bloggailussa jäi todentotta yritykseksi ja homma kääntyi vähän niinkuin päälaelleen. No mutta toisaalta, tuskin kellään on ollu lomaillessa kiinnostusta lueskella yhtään mitään mun elämään liittyvää, joten varmaan teitäkään ei ole hiljaiselo liiemmin haitannut. Olenko oikeassa?
Nyt mulla ei ihan oikeasti ollut mitään muuta tekemistä, joten aattelin vähän kirjotella mitä mun kesään kuuluu ((:

Muistatte varmaan mun hiustenvaalennus operaation? Nyt oon vaiheessa 2. ja tilanne on muuttunut näin:
->
Eli oon nyt saavuttanu noi viime postauksessa mainitut kusenkeltaiset karvat :DD Nää on siis toisen värinpoiston tulos. Kun pesin niitä aineita pois ja vilkaisin ekaa kertaa peiliin teki mieli juosta kauppaan hakemaan heti paketillinen mustaa väriä sillä tää oli aluks aika järkyttävää. Mutta nyt oon jo tottunu näihin(kin) hiuksiin, vaikka eihän nää nyt mitkään maailman hemaisevimmat väriltään olekkaan.
Seuraavaksi teen kai vielä yhden värinpoiston ja sitten laitan näihin ihan blondin sävyn. Sen jälkeen vain hopeashampoon avulla sitten taittamaan keltaisuutta pois ja ehkä mulla vielä jossain vaiheessa sitten on ihan valkoiset hiukset! 
Koko heinäkuuta en tietenkään ole viettänyt hiuksia värjäillessä vaan töissä ........ Kyllä luitte oikein, oon tosiaan ollut koko heinäkuun ja nyt tämän elokuun alunkin töissä.
Aluksi ajattelin, ettei tästä kesästä voi mitenkään tulla unohtumatonta ja ihanaa kesää (jollainen kaikkien kesien pitäisi kai jonkin yleisen säännön mukaan olla), mutta erehdyin pahasti! Oon saanu töistä tosi tosi hyviä uusia kavereita ja siellä on ihan oikeesti ollu mukavaa Mua harmittaa ihan kamalasti ajatellakkaan, että joudun vaihtaa ihan liian pian noi töissä vietetyt päivät tavattoman tylsiin ja itseään toistaviin koulupäiviin )));
Oonki kieltäytyny keskustelemasta kenenkään kanssa koulusta ennen kuin se todella alkaa :D
Oon ruskettunu töissä ihan sikana, mitä toi kuva ei kyllä tuo tosiaankaan hyvin esille, mutta tosta voitte kuitenkin bongata mm. ihan sairaan jäätävän rannekellon rajan, joka mulle on muodostunu ku oon pitäny aina kelloo kädessä koska mulla on ollu töissä usein jalassa shortseja, joiden taskut on niin pienet ettei mun kännykkä mahu niihin ilman, että siitä irtoo tuhottomasti timantteja :D

Ihan pelkkää työntekoo mun kesä ei kuitenkaan oo ollu. Mulla on vapaapäiviä 2 viikossa, joista toinen on maanantai ja toinen vaihtelee aina, ja ne oon oikeestaan viettäny lähestulkoon täysin kavereitten kanssa temmeltäen  
Haavereiltakaan ei oo kaikilla retkillä ihan täysin vältytty ja päädyinkin muuan ajelun päätteeksi sairaalaan röntgenkuvauksiin :D
(Tehtävä: Etsi kuvasta muuan toinen jäätävä rusketusraja ......... :D )
Ei tossa sit onneks ollu mitään murtumaa, kunhan vuosi verta ihan kamalasti ja turpos napakasti :D Pari viikkoa olin sitten töissä vähän rampana ton jälkeen, mutta nytten tää polvi on enää ruvilla ja alkaa taittuakkin melkein yhtähyvin kuin terve parinsa.

Nyt kuuntelen tämän vielä kerran ja taidan sitten painua pehkuihin, että jaksa taas huomenna herätä orjallisesti klo: 8:45 lähteäkseni ajamaan kohti Lievestuorea ja Nokkakiven huvipuistoa ;D
Kommentoikaahan mussukat jotain että tiiän teijän olevan ylipäätänsä elossa,
XOXO

2 kommenttia:

  1. ää, vitsi sulle muute varmaan sopii blondit hiukset! tost 3 kuvast päätellen ku on siin vaaleeta sen verra näkyvis et pystyy kuvittelee miltä näyttää pääs kokonaa blondina :D

    VastaaPoista
  2. Hahah toivottavasti =DD Onneks oon aina ollu aika sellanen ihminen ettei mulle oo ongelma alkaa tekee hiuksiin radikaalejakaan muutoksia niin ei mua silleen pelota että mitä jossei valkonen käykkään ((=

    VastaaPoista