8/26/2010

Grönlanninvalas arpoo tänään lottopallot

Voivoi kun mulla olisikin aikaa niin:
a) tekisin tälle blogille uuden ulkoasun
b) ottaisin aina kaikista kivoista asuista kuvat tänne näin
c) postailisin vähän useammin
mutta kun ei ole, joudutte/mme tyytymään tähän nykyiseen tilaan.

Olin viime viikolla pitkästä aikaa heppailemassa:



























Kävin tosiaan perjantaina kokeilemassa Ratsutalli Piruettia, kun siis normaalisti käyn Mason Ratsutallilla. Tykkäsin tostakin paikasta tosi kovasti + muutamat mun tutut (mm. alemmassa kuvassa Emppu tolla läikikkäällä hepalla) käy tuolla, joten voisin laajentaa reviiriä silleen Mason lisäks aina välillä tonnekkin!

Viikonlopusta nautin ihan hillittömästi, sillä se oli mun eka viikonloppu silleen yli kuukauteen! Oli ihanaa nukkua kunnolla myöhään aamuisin!
Lauantaina oli myös Mian läksärit, kun se lähti tänään vuodeksi vaihtoon Ranskaan! Niin kamala asia kuin Miaton vuosi onkaan, oli silti aika hyvät kekkerit (;
Jaksoin kerrankin panostaa hiustenlaittoon vähän normaalia enemmän ja Jonttu ystävällisesti nappasikin muutaman kuvan aikaansaannoksesta ennen juhlimaan lähtöä:
Nyt mun on alkanut tehdä mieli leikata tohon toiselle sivulle tommonen ihan lyhytlyhyt alue, johon vois väkertää sit jonkun hiustatuoinnin, esim. pari tähtee tai jotain, mutta toisaalta tiiän, että myöhemmin katusin sitä :D Oon nytkin viimesen vuoden ajan itkeny tätä toispuoleista leikkausta! Mutta saa nyt nähä ... Yleensä mulle kyllä käy just silleen, että jos mun jotain alkaa tehdä mieli, niin myös lopulta toteutan sen, hiusten suhteen ainakin!

Huomenna ois sitten luvassa koulukuvaus 0: Mun tekee mieli mennä tällä kertaa siihen kuvaan oikeesti valmiiks joku ihan hirvee ilme naamalla, koska ne kuvat ei kuitenkaan koskaan onnistu. Enemmin näyttäsin tahalteen rumalta, kuin että oon kovasti koittanu olla edustava, mut epäonnistunut täydellisesti :-------)

Ei mulla tällä kertaa muuta.
XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti