8/19/2010

Tyytyväiset vesinokkaeläimet tapaavat taas

Allô! Täytyy sanoa, että muutaman viime aamun pelastukseksi on koitunut toi kuvassa näkyvä pipo. Oon niin käsittämättömän väsynyt, että torkkunappi on vetäny mua puoleensa aamuisin jotenkin yllättäviin lukemiin kohoavalla voimalla ja niimpä mulle on tullut jo useampia kiire lähtöjä. Täytyy sanoo, että monena päivänä toi pipo ei oo ollu yhtään ylimääränen varuste, sillä ulkona alkaa pikkuhiljaa olee ihan tosi niin kylmä, ettei meikäläinen enää pärjää ilman lapasiakaan :D

Mulla on taas ollu ihan kiitettävästi ohjelmaa tälleen näiden parin ekan kouluviikon- ja viikonlopun aikana. Onneksi mukaan mahtuu myös paljon semmosta mukavaa ohjelmistoo kuten töitten päättärit viime sunnuntaina ja sit esim. tän päivän jokavuotinen tutustumistapahtuma koulussa. Meillä oli jokaisella vuositasolla omat pukeutumiskoodit ja kakkosten oli määrä koostaa vaatetuksensa muovipusseista!
Koska kuva tunnetusti kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niin;


Tänään kävin hakemassa postista muuan erittäin mieltä lämmittävän paketin titidididdidii: mun ONEPIECEn
Rrrrrakastan tota! Ihan sika mukava päällä ja superpehmee semmonen karva sisällä Mun takuuvarma lempparivaate varmaan seuraavaks miljoonaks vuodeks :D
Nyt taidan suunnata suorinta tietä sänkyyn, jotta jaksan viimeisen koulupäivän ennen viikonloppua, jollainen mulla on pitkästä aikaa (lue: ekaa kertaa yli kuukauteen) !
XOXO

3 kommenttia:

  1. oi, on kyllä ihan syötävän sulonen toi onepiece <3 just sun tyylinen, tollane höpsö söpö! (:
    ja voi kuule kyllähä noilla muovipussi ihanuuksilla jo johonkii muotiviikoille pääsis (;
    p.s haluun tietää mite teit ne luikuvärjäykset niihi kynsiin! lupasit et teet sellasen postaukseeeeeeeeeeeeeen (=

    VastaaPoista
  2. minkäslaiset pukeutumiskoodit ykkösillä ja kolmosilla oli? (:

    VastaaPoista
  3. ansku: niin onnononono ♥
    Ja sanoppa muuta! Munkin mielestä noi meijän yhteiskuva kera muovipussien on kuin suoraan jostain Voguen kannesta (;
    Ps. Teen sen liukuväritutoriaalin sitten kun mulla on edes vähän pidemmät kynnet, kun näin lyhyisiin on turha alkaa liukuja tekemään :DD
    Ano: Ai niin tosiaan senkin ois voinu mainita =D Ykkösillä piti olla päällä vaaleanpunaista tai -sinistä ja pehmolelut matkassa! Kolmoset sen sijaan koosti asunsa sanomalehdistä (=

    VastaaPoista