5/23/2011

Mola mola saattaa painaa jopa 2000 kg

Hellurei ja hellät tunteet !
Kesäloma senkun lähestyy lähestymistään, mutta jotenkin mulla ei ole vieläkään yhtään semmonen tavanomainen kutkutteleva tunne massunpohjassa, kun ruksin kalenterista viimeinkin yksinumeroisia lukuja loman edeltä. Ehkä syynä on se, että oon joka tapauksessa koko kesän töissä, joten mitään tosi suuria suunnitelmia koko "lomalle" ei edes ole. Oon kuitenkin takuuvarma, että kunhan toi kesä kunnolla pyörähtää käyntiin oon syksyllä jälleen sitä mieltä, että vietin parhaan kesän aikoihin - joka vuosi sama juttu !
Tadaa - tän postauksen ydinasia: uudet kynnet Jotenkin toistaseks vielä vieroksun noita sen takia, että käytin ekaa kertaa yhdistelmää jokuväri + VALKOINEN, koska yleensähän toisena värinä toimii tasaisen varma musta. Nyt, kun oon näitä pari päivää kattellu alkaa kuitenkin omaakin silmää viimein miellyttää, mutta mites on teidän näköaistimien laita?

Kuten taisin viime postauksessa mainita, meillä oli viikonloppuna pienimuotoiset partyt jo suurinpiirtein vakkarikekkeripaikaksi muotoutuneessa mestassa: Verppulin mökillä. Oli tosi hauska ilta ja huippu aurinkoinen kesäsää innoitti normaalia suurempaan kuvasaldoon, johon tää entry onkin hyvä päättää:

































XOXO

3 kommenttia:

  1. Aivan taivaalliset kynnet noi !:) ihanan raikkaat, tee mulleki :(((

    VastaaPoista
  2. raksutan tota mun ottamaa kalakirjan opiskelu kuvaa :DD:DD:DD olitte ihan sikke söpöjä ku tutkitte niitä

    VastaaPoista
  3. Rapu: Kiiiiidi ((= Hahahhaha pidetään joskus kynsibileet ja tehään toisillemme jokaiseen kynteen erilainen lakkaus oisko mitä?

    Bun: Joo määki raksaan sitä =DD=D=DD Linnut vaihto kaloihin ((=

    VastaaPoista