7/31/2014

Kodiakinkarhu alkaa valmistautua talviuneen


Jo jokin aika sitten hankin itselleni uuden kalenterin - kerrankin ajoissa! Vaatimuksina minulla oli väri, paljon tilaa merkinnöille ja tuommoinen kätevä läppä, jonne saisin tunkea mukana kulkevia papereita, joita yleensä koulun puolesta kertyy. Tämä yksilö lunasti kaikki vaatimukset ja olen nyt muutamien viikkojen aikana ollut ostokseeni hyvin tyytyväinen
Mun elämässä on käynnissä tällä hetkellä monta aika suurta mullistusta, joista varmasti tulen kertomaan teillekkin myöhemmin. Päivät vaativat paljon aikatauluttamista, mutta nyt minusta on ihanaa kaivaa uusi almanakka esiin ja kirjoittaa sävysävyyn olevalla kuulakärkikynällä juttuja muistiin. Ja tuo kynä on muuten pois pyyhittävä - olen ihan fiiliksissä.

Käytättekö te aina kalenteria, vai muistatteko menot ja tapahtumat ilmankin?

3 kommenttia:

  1. Eikä mulla olis hankinnassa tismalleen samanlainen setti!! Mistä hankit tuon??:) mulla värivaatimuksena pinkin lisäksi myös leopardikuvio, ylläri ;) mulle kalenteri on aivan ehdoton, sillä muuten asioiden organisointi ja muistaminen on itselleni mahdotonta. Ja aiot oikea paperinen versio on kännykkää vaan niin paljon parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin Suomalaisista Kirjakaupoista löytyypi, noita kalentereitakin on ainakin kolmessa eri koossa ja kyniäkin useampaa eri väriä terkuin myyjä :D

      Poista
    2. Juurikin näin ! (: Huomasin kalentereita myös Prismassa, mutta en usko noita kyniä olevan siellä myynnissä. Ja minusta tuo kynä kuuluu ehdottomasti settiin :D

      Poista