10/19/2015

Fluffy Fake Fur

Turkis - 2ndhand/H&m
Farkut - Gina Tricot
Huivi - Cubus
Laukku - Michael Kors
Kengät - Kookenkä/Andiamo
Paita - Cubus

Aurinkoisen ja kirpeän pakkasaamun asua. Olen ihastunut babyblue-sävyyn ikihyviksi, lempeän vaaleaa pastelliväriä on helppo yhdistellä tutun ja turvallisen beigen ja mustan kanssa Tekoturkis on päässyt syksyn ensimmäisten (ja aina niin kamalan kylmiltä tuntuvien) pakkaskelien ansiosta kovaan käyttöön. On ihanaa viipottaa menemään palelematta pyörälläkin ! Olen omistanut tämän turkiksen jo usean vuoden ajan, mutta aiemmin sen yhdisteleminen on ollut mulle haastavaa. Nyt, kun olen löytänyt oman, klassisen naisellisen ja pelkistetyn tyylini, tuntuu, että silmiin pistävä ja hieman erikoinen turkiskin täydentää asua ja melko laatikkomaisesta leikkauksestaan huolimatta näyttää naiselliselta. Mitä mieltä te olette, iskeekö asu? Löytyykö teistä (teko)turkistyyppejä?

4 kommenttia:

  1. Käyttäisin mielelläni tekoturkista tai jotain muuta pörröistä takkia, mutta aina kun oon sovittanut jotain tekoturkista tuntuu, että hukun siihen ja että muistutan tikkujalkoineni lähinnä muumien haisulia pörröset takit päälläni :D täytyy jatkaa sopivan pörrön etsintää :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä muhkeatkin turkikset näyttää juuri parhaimmalta kapeiden jalkojen kanssa ♥ Rohkeasti vaan kokeilemaan erilaisia malleja, ehkä sulle sopisi jokin naisellisempi ja pidempi malli?

      Poista
  2. Hyvältä näyttää jälleen<3 Takki on aivan ihana ja väri sopii sulle hyvin :) Ja täältä nousee kummatkin kädet ilmaan tekoturkisten puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥ Jes, turkistykkääjä myös siellä :D !

      Poista