5/12/2016

Happiness is a new pair of Nikes


Urheilu-teemaisilla postauksilla jatketaan! Nimittäin oon nyt parin viikon ajan ehtinyt testailla yhtä mun synttärilahjoista - uusia lenkkareita ja halusin tulla hehkuttamaan näitä teillekin. Kyseessä on siis Nike Free Run mallin kengät, jotka osoittautui pitkän urheiluliikkeessä käydyn pohdinnan jälkeen nappivalinnaksi. Mulla oli ennestään jo hieman elämää nähneet, mutta vielä ihan asiansa ajavat Niket todella tukevilla vaimennuksilla, eli suoraan juoksuun suunnattu malli. Niimpä halusin nyt kaveriksi hieman kevyemmän parin, joka tulisi pääasiassa koiralenkeille ja muuhun reippaaseen kävelyyn, mutta jonka tulisi sopia myös juoksuun, sillä tiedättehän, joskus fiilis vie mukanaan ja kävelylenkistä tuleekin vauhdikkaampi? Ja Niken treenikamoihin hurahtaneena merkki oli myös ennestään valittu. Nämä Free Runit tuntuivat heti alussa kuin unelmalta jalassa - niin kevyet, aivan kuin kävelisi paljain jaloin. Olen kerennyt nyt testailla näitä kuitenkin myös pidemmillä 15km lenkeillä, eivätkä jalat ole kipeytyneet lainkaan, vaikka epäilin riittääkö näin "heppoisissa" kengissä tuki. Voin siis enemmän kuin suositella näitä kaikille, jotka kaipaavat höyhenen keveitä askelia kevyemmille lenkeille Värin suhteen olin kahden vaiheilla, sillä rakastan kirkkaita värejä treenikengissä, sekä tietenkin valkoista. Lopulta päätin kuitenkin valita käytännöllisimmän, eli mustan.
Hauskaa on muuten se, että nykyään lenkkareiden olessa trendikenkiä on näitä uutukaisia tullut käytettyä lenkkipolkujen lisäksi lähes kaikkialla muuallakin. Kuka olisi muutama vuosi sitten uskonut, että klassinen trenssi saa parikseen Niket? 
Millainen suhde teillä on lenkkareihin?

14 kommenttia:

  1. Ihanat <3 Tämä uusi lenkkaritrendi on niin mun makuun :) Niket on niin mukavat jalassa, että ihanaa kun ne voi laittaa lähes aina... Oli sitten lenkkeilemässä, töissä tai kaupungilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samoilla linjoilla sun kanssa :) lenkkaritrendi on myös reissaamisen suhteen tosi kätevä - mukaan ei tarvitse pakata kuin yhdet kengät jotka sopii asun kuin asun kanssa ja ovat vieläpä hyvät kävellä :D

      Poista
  2. Tosi ihanat, mäkin oon ihan hulluna Niken lenkkareihin! :) haluisin oikeesti ne kaikissa mahdollisissa väreissä mut budjetti ei ihan salli sitä valitettavasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa jes sielläkin toinen Nike-hullu :D munkin unelma olisi kokonainen kenkäkaappi täynnä kaikkia mahdollisia Niken tennareita!

      Poista
  3. Älyttömän ihanat!! lenkkarit sopii todella hyvin joihinkin asuihin sen lenkkipolunkin lisäksi :-) Ne on niin mukavatkin jalassa, että niiden yhdistely asuihin käy erittäin hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä yksinkertainen mutta ihana malli ❤️ Oot ihan oikeessa, mukavuudenhaluisille tämän hetkinen sporthenkinen trendi on kyllä kuin omiaan :)

      Poista
  4. Mulla on nämä samat lenkki käytössä ja olen ollut tosi tyytyväinen! Jalat eivät kipeydy yhtään ja askel tuntuu tosi kevyeltä eli ei huono hankinta ;) Ja olen samaa mieltä sun kanssa siitä, että jännästi Niket taipuu klassisempien asujen kanssa eikä näytä yhtään hullummalta :)) Kivaa viikonloppua sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on selvästi samanlainen tennarimaku :D mukava kuulla myös sun kokemuksista, että nämä on hoitaneet tehtävänsä hyvin lenkkikenkinä! Mä oon kyllä enemmän kuin onnellinen tän hetken lenkkarimuodista :)
      Kiitos, toivottavasti siellä on ollut mukava viikonloppu❤️

      Poista
    2. Heeei, kirjoitin äsken blogini tarina-postauksen ja heitin haasteen seuraavaksi sulle. Olisi kiva jos jaksat jossain välissä sen toteuttaa :) <3

      Poista
    3. Joo kävinkin lukemassa sun postauksen :) kiitos haasteesta, menee ehdottomasti toteutukseen!

      Poista
  5. Aivan älyttömän ihanat! Itsehän olen haaveillut kokonaisesta Nike kokoelmasta, haha!<3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä aivan ihanat :) Noniin meillä on sitten yhteisiä haaveita :D

      Poista
  6. Mä olen muuten huomannut sen, että se tuki on niin paljon oman kengän ja jalan suhteesta kiinni! Esim mulla on vain perus Roshet joilla tulee lenkkeiltyä ja juostia, mutta ne tukevat mun jalkaa paremmin kuin siihen tarkoitukseen suunnitellut juoksukengät :D Mä tykkään kyllä tuosta lenkkaritrendistä, koska kaikki korkkareiden vastakohdat ovat ainakin mulle plussaa ;) Tosin trenssin kanssa en ole vielä uskaltautunut niitä laittamaan, sadetakin kanssa kylläkin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan oikeassa, jokaisen jalka on niin erilainen, että toiselle se paras juuri juoksuun suunnattu lenkkari ei ehkä olekaan sopivin valinta :) Siksi onkin hyvä omistaa monia lenkkareita, niin kokeilemalla selviää mistä parista jalat tykkää missäkin aktiviteetissa - eli taas hyviä syitä hankkia monia Niken kenkiä :D Oi pystyn näkemään sadetakki ja lenkkarit yhdistelmän, käytännöllistä ja trendikästä :)

      Poista