5/31/2016

Baby blue loves white


Hame - Weekday / Paita - H&m / Kengät - Nike / Laukku - Michael Kors / Korut - Guess

Ai että mitkä säät Suomea on hellineet näin toukokuun lopun kunniaksi Mulla on ollut tässä pari viikkoa lomaa, ennen kuin aloitan ensi maanantaina työt uudessa paikassa. Olen ottanut lomaillessa Jyväskylästä kaiken irti - shoppailua, treffejä Jkl:n parhaiden tyyppien kanssa ja tietenkin päivittäin tunteja lenkkeillen ympäri kaupunkia rakkaan koiran kanssa. Suurimman osan ajasta olenkin viettänyt treenikamppeet päällä, mutta lähes aina, kun olen hieman enemmän laittautunut on päälle eksynyt viime kesän kirpparilöytöjen ykkönen - Weekdayn ihana midihame (joka paljastaa ihanasti hyttystensyömät sääret - se on kesä nyt)! Midimitta pysyy ainakin mun suosissa myös tämän kesän, kuten lyömätön väriyhdistelmä baby blue ja valkoinen. Pastellivaaleansininen on ihanaa vaihtelua mun harmaa-valkoinen-beige-värimaailmaan vaatekaapissa ja parasta on se, että se sopii juuri tämän kolmikon kylkeen. Valkoinen taas on ihastuttava väri kesäisin ennen kaikkea kahdesta syystä: se tuo esiin myös tälläisen kalpeanaaman hennon rusketuksen ja on paahtavassa helteessä tummia värejä miellyttävämpi. Oon hipsinyt viime viikot menemään lähinnä lenkkareissa, sillä kaikki muut kengät ovat muuttolaatikoissa. En pane pahakseni, sillä esimerkiksi tähän asuun Air maxit tuovat kivan sporttisen säväyksen. Haaveissa on kuitenkin löytää kesäksi jotkut kivat vähän naisellisemmat kesäkengät. Perusballeriinojen suhteen olen jo vähän luovuttanut liian pienen jalkani vuoksi, mutta ehkä jotkut kivat espadrillot?
Mitä te pidätte tästä simppelistä kesäasusta?

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu ja miten kesäisiä kuvia <3 Mä kanssa tykkään tosi paljon midimittaisista hameista, mutta tälläisillä melkein 30 asteen helteillä ne on liikaa. Tekisi mieli olla vain lähinnä alasti :DD Itse olen etsiskellyt jotain kivoja sandaaleja kesäksi, mutta vielä ei ole tullut vastaan sopivia, toivottavasti meistä kummatkin löydetään kivat kesäkengät pian! Ps. Ihana lukea sun kuulumisia sieltä Jyväskylästä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla että asu näyttää sustakin kivalle :) Mulla taas tuntuu, että näillä hellesäillä olo on parempi mitä "peittävämmät" vaatteet, ihan kuin iho hikoaisi enemmän jos sitä on enemmän paljaana :D Uijui noniin nyt vaan peukut pystyyn tosiaan meille molemmille, että löydettäisiin jotkut kivat! Ps. On niin ihana kirjoittaa taas täältä❤️

      Poista
  2. Aivan ihana pastellisöpöys <3 Itse rakastan pastelliasuja kesäisin, kuten sanoit, ne saa kalkkilaivan kapteeninkin näyttämään ei niin... Noh, kalpealta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes ihan huippua kun nää hempeät sävyt iskee muihinkin ❤️ Ja hahah, ihanaa Sofia että sä voit jakaa tämän kalpeilutuskan mun kanssa :D

      Poista