1/20/2010

Karhun palvelus ja leijonan osa

Voi veljet mikä viikko!
Tuntuu, että oon eläny jatkuvan kaaoksen keskellä. Olen koko ajan myöhässä kaikkialta, unohtelen asioita ja buukkaan aikatauluni täyteen ja vielä pahimmassa tapauksessa monia menoja päällekkäin niin etten tiedä itsekkään missä mun pitäisi milloinkin olla !
Olen todennut ettei lukiolaisena voi selvitä elämästään ilman kalenteria. Ainakaan hengissä hehs.

Mun viime viikonloppu oli ehkä mukavimpia aikoihin!
Perjantait on nykyään entistä enemmän mun suosikki-viikonpäiviä, sillä pääsen tässä jaksossa joka perjantai klo 11:20 (pääsen samaan aikaan myös torstaisin, mutta ne ei ole muuten niin hyviä päiviä) ja viime perjantainakin oli ihanaa vaan mennä kotiin ja ottaa pikku nokoset ennen kuin kukaan muu tuli mekastamaan .... Miltein mikään ei nimittäin vedä vertoja sille vitutukselle, joka sisällä kuohahtaa kun havahtuu takaisin tähän maailman juuuuri hetkeä ennen uneen vaipumista, eikä etenkään silloin kun havatumisen aiheuttaja on mahdollisesti jotakin akselilta pikkuveli-äiti-isä!
Mutta viimeperjantaina päiväunet onnistuivat täydellisesti - kuten lähes koko muukin perjantai.
Jonna tuli meille ja kiharsin eka omat hiukset ja sitten sen hiukset. Harmittaa niin pirusti ettei tullut otettua yhtään kuvia, siltä teiltä jää nyt myös näkemättä mun perjantai-illan asukokonaisuus, jossa en näyttänyt yhtään itseltäni, mutta joka miellytti mun silmää kuitenkin aikalailla.
Me suunnattiin 20:30 bussilla keskustaan ja siellä Black&White-tsembaloihin, jotka onnistui tavattoman paljon paremmin kuin mitä olin uskaltanut odottaa. Kyseessä oli siis vähän niinkuin Cygnaeuksen ja Voionmaan omat bileet, joihin myytiin kuitenkin keskiviikosta lähtien lippuja myös muiden koulujen edustajille, mutta joiden jokaisen osaanottajan tuli kuitenkin olla vähintään vm. -93.
Tosi positiivinen muistikuva jäi tosta illasta kyllä, vaikka jossain vaiheessa joku nero potkaskin mua tanssilattialla naamaan (tosi hyvä kysymys; miten se on mahdollista? Jalka se kuitenkin oli mikä mun naamaan osui, siitä olen varma!) ja niiden pippaloiden päätyttyä me venattiin pakkasessa bussia jtn 40 minuuttia, joiden aikana muistin jälleen miksi mulla on normaalisti tapana pukea monia legginsejä päällekkäin.
Me oltiin kotona ehkä kolmen maissa yöllä. Jonnan ääni oli kadonnut ihan totaalisesti joten loppuyö oli aikamoista yksinpuhelua ja siksi me mentiinkin nukkumaan niin pian kuin mahdollista.
Täytyy muuten sanoa, että vaikkei sitä ihan äkkiseltään uskoisi, niin tanssittuaan lähestulkoon putkeen semmoiset 4h on olo kuin hakatulla. En muista milloin jaloissa olisi viimeksi ollut niin vähän tuntoa!



Lauantaina menin illalla Marin ja Vilman kanssa leffaan (vaihteeksi .......) ja voi luoja miten nauroinkaan sen illan aikana! :-------D
Leffalippu numero 45. edustaa elokuvaa Pilvilinna joka romahti, joka on siis päättää Stieg Larssonin kirjoihin perustuvan trilogian. Kuten kahden aijemman osan perusteella olettaa saattoikin, kyseessä oli jälleen laatuleffa. Meidän suomalaisten tulisi ottaa mallia länsinaapurista elokuvatuotannon suhteen!
Vuoden karkkilakkoiltuaan ei muistakkaan miten mainio yhdistelmä Kalpiksen irttarit ja hyvä leffa onkaan ♥ Me saatiin Vilman kanssa vielä semmonen neronleimaus, että kerätään karkit Muumi-ämpäreihin, joita sai sieltä ilmaiseksi vähän niinkuin vaihtoehtona pussille.
.. Olihan ne hienot (krhmn), mutta taidan kuitenkin jatkossa pitäytyä ihan perinteisessä muovipussissa, sieltä pohjalta oli nimittäin ärsyttävää etsiä juuri niitä tiettyjä nameja, joita milloinkin mieli teki ((;


Sunnuntaina ylitin itseni ja kävin uimassa ... uimahallissa - ensimmäistä kertaa melkein vuoteen. Lopetettuani ysiluokan alussa kilpaa uimisen on pelkkä ajatuskin kaakelipohjan tuijottelemisesta saanut vatsani vellomaan. En tiedä miksi, mutta uimahallissa uiminen ahdistaa mua nykyisin ihan kamalasti. Voi olla että siihen liittyy liikaa muistoja tai ehkä en vain halua nähdä miten en vain yksinkertaisesti jaksa enää uida samoin kuin ennen.
Oli miten oli, sunnuntainakaan en uskaltautunut lähimpään (ja parhaimpaan ♥) uimahalliin. En vain pysty.

Tein tänään uudet kynnet kun vesimeloonit olivat jo parhaat päivänsä nähneet:

Oon tavattoman tyytyväinen lopputulokseen ! Tommoset kivan yksinkertaset, mutta kuitenkin aika koreet kynnet hihihih n____n
Lakkoina:
☆ Lumene Natural Code sävy 6 Stand Out (kärjet)
☆ Lumene Natural Code sävy 16 Go Glittery (gggggglitters ♥)
☆ Rimmel Super Wear (päällyslakka)

Tulipas tämmönen aikalailla kuulumispostaus taas vaihteeksi ~~~
Laittakaa vaan toiveita tulemaan jos tulee mieleen jotain !

Loppuun vielä yksi ehkä maailman kulunein biisi, joka on soinut mun päässä perjantaista asti lähtes nonstoppina:
KLIKKA PÅ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti