1/13/2010

Sarvivalaita ja saaliskaloja

Damdidam.
Hei ihan ekana mun täytyy sanoa, että oon tullut viimepäivinä tosi hyvälle mielelle käydessäni kattomassa miltä täällä näyttää. Multa ei nimittäin ole jäänyt huomaamatta, että lukijamäärä on kasvanut jo kunnioitettavaan mun mittakaavassa suureen määrään, kymmeneen! Musta on ihana tietää, että jotkut oikeesti jaksaa seurata tätä mun blogia hihs.
Iso kiitos teille siis ♥

Loman jälkeen sitä jotenkin kuvittelee aina olevansa tarmoa täynnä. Musta koulun alotus joulun jälkeen alkaan kuitenkin tuntua vuosi vuodelta työläämmältä. Ekaluokalla meni muutamia päiviä ennen kuin siirryttiin lomatapahtumien kertaamisesta takaisin normaaliin opiskelu tahtiin, tokalla lahjasaaliiden ja uuden vuoden sattumusten setvimiseen käytettiin ehkä vain päivä ja siitä eteenpäin takaisin koulutyön pariin on siirrytty aina vain vikkelämmin.
Nyt lukiossa opettajat eivät vaivautuneet edes kysymään, miten loma meni. Paluu arkeen oli karu.

Meillä oli eilen 3. jakson kokeenpalautus ja olin koko eilispäivän jokseenkin hyväntuulinen, kun ensimmäistä kertaa lukiossa koeviikko sujui hyvin!
Okei, sain takaisin vain kaksi koetta (fysiikka ja äikkä), mutta pärjäsin kummassakin niin hyvin, että nappasin sekä FY1- että ÄI2- kursseista ysit n_______n
Eikä siinä vielä kaikki - lisäksi saimme tietää liikan ykköskurssin numerot ja titiditittidii: 9 siitäkin !
Ima pretty proud of myself.
Tänään aamulla mun olisi pitänyt saada RO:ssa vielä italiankoe, mutta ne ei ollukkaan vielä rantautunu Voionmaalta meidän koululle (mahtaisikohan johtua siitä, että unohin kirjottaa siihen että oon Cygnaueuksesta enkä Voikkarilta ehheeh .. ), mutta ehkä niin on parempi. Ei nimittäin olisi ollut kivaa pudota maan pinnalle nyt, kun voin tilapäisesti kuvitella olevani kiitettävä koulunkävijä (;



Oon vallan unohtanu esitellä yhden mun uuden hupparin, jonka ostin jo ennen uutta vuotta ! Se oli mulla päällä maanantaina ja tajusin, että kappas en olekkaan muistanut napata siitä vielä kuvaa teille!
Toi on tommonen himopitkä ja löysä ja ihana ♥ Kaula-aukko on semmonen veikeen iso v:n mallinen ja tossa eessä on lukee YES!. Tykkääntykkääntykkään. Kuva sen sijaan on vähemmän pätevä, en oikein hallitse tota peiliteineilyä (harmi(ko?)).
Hintaa tolla rakkaudella oli vain 29,90€ - mikä ei ollut mun mielestä ollenkaan liikaa. Ei edes siinä tapauksessa, että toi taitaa olla mun 13. huppari .. Hassua miten niitäkin vain kertyy ;D

Meinasin tänään pultata ihan totaalisesti tossa aamun RO:ssa, kun me saatiin kuulla, että tämän viikon aikana Wilman tunnukset lähetetään myös vanhemmille. Taino oikeastaan kilahdin vasta silloin, kun meidän ryhmänohjaaja hymyssä suin jatkoi kertomusta ilmoittaen, että 5. jakson alusta alkaen myös kaikki poissaolot tulee Wilmaan, vanhempien NÄKYVILLE ja KUITATTAVAKSI. Eli kaikki muuttuu ihan samanlaiseksi kuin ylä-asteellakin!
Ymmärtäisin ton jos me oltaisiin hoidettu hommia jotenkin huonosti tms. mutta kun ei edes olla )= Ärsyttävää ettei meille (lukiolaisille kröhömkröhöm) anneta edes sen verran vastuuta, että saadaan hoitaa poissaolojen selvittely itse. Tähän nimittäin loppuu lintsailu, kun vanhemmille tulee tieto jokaisesta poissaolosta. MUR !

Tein eilen taas kynnet, kun mulla oli koulua vain noiden kokeenpalautusten ajan (eli n. 30 min) ja loppupäivän palloilin kotona käytyäni ensin nopsasti Mialla pyörähtämässä.

Sanokaa hei rehellisesti mikä teille tulee noista kynsistä mieleen? Pyrin nimittäin kovasti yhteen lopputulokseen, mutta Mian mielestä noi ei näytä siltä miksi ne olen tarkoittanut. Tahdon kuulla teidän puolueettoman mielipiteen!
Lakkoina:
☆  Rimmel 60 Seconds sävy 430 Coralicious (punainen pohja)
☆ Lumene Natural Code sävy 12 Go crazy (vihreät kärjet)
☆ Mavala sävy 48 Black (mustat kuviot)
☆ Rimmel Super Wear (kirkas päälyslakka)
Voisin kysyä itseltäni; missä glitterit? Kahdet edelliset kynnet on olleet täysin glitterittömät. Tää taitaa olla jo ennätys ;D

Mun pitäisi kirjoittaa par'aikaa selontekoa johonkin ihmeen uskonnon tehtävään (aihepiiri oli suurinpiirtein jtn "uskonnon vaikutus elämääni"-tyylistä), jonka valmis vastaus täytyy vissiin lähettää sille opettajalle maililla huomiseen mennessä. Voitte vain miettiä miten kummassa tämä bloggaaminen kuulostikin mieluisammalta puuhalta ...
Kirjoittamisesta mieleeni tulikin, että mun äikän koe-esseen palautteen yhteydessä se opettaja oli kysellyt mahtaisiko mulla olla kiinnostusta ruveta meidän koulun lehteen pakinoitsijaksi tai sitten mahdollisesti joksikin kuvittajaksi. En tiedä vielä yhtään, että jaksanko ruveta johonkin semmoseen, mutta tuli tosi cool olo, kun luin sen kysymyksen siitä paperista. Oon aina tykännyt kirjottaa, mutta en tiennyt että mun tekstit on niinkin hyviä, että niitä vois julkasta jossain lehdessä! Tota täytyy miettiä ihan tosissaan, sillä tosi hieno tilaisuushan toi on!

Nyt taidan ihan tosissaan käydä sen uskonnon tehtävän kimppuun. Lisäksi huomenna on myös ruotsin sanis, johon pitäisi varmaan vielä vähän lueskella .. Voin kertoa, että kiinnostus-karhu sai juuri pentuja ♥

13 kommenttia:

  1. mullekki tuli iha vesimeloni mielee noista ::D

    VastaaPoista
  2. hehs, mullekki tuli mieleen vesimelonit :----)

    VastaaPoista
  3. vesimelonit mullekki ! :D

    VastaaPoista
  4. JES ♥
    Nimittäin vesimelooneja ne on matkivinaankin n___n !

    VastaaPoista
  5. musta ne on kans ihan vesimelonit! =D asdfffg määkin voisin joskus opetella tekemään tollasia hienoja kynsiä

    VastaaPoista
  6. Minustaki ne on ihan vesimelonit:):D

    VastaaPoista
  7. Hihihiii hyvä homma ((; Mia oli siis väärässä ja meixi onnistu tavotteessaan ♥
    Jenny joo toi on kivaa aina ku on tylsää ja oon huomannu et munkin nakkisormilla varustetut kääpiökädet näyttää huomattavasti fiksummilta kun on kynnet kuosissa !

    VastaaPoista
  8. niimpä onki :D en tajunnu eka ku näyttivät kuvassa mun silmiin iha kultasilta kärjiltä :D mut sit mä hiffasin ku tajusin et ne on vihreet :D aika jännät : )

    VastaaPoista
  9. Hiljaa siellä Essi musta sulla on varsin kivat sormet, tollaset kivanmuotoset =D Nää mun sormet näyttää vähän rusinoilta

    VastaaPoista
  10. Anonyymi; Hahaha, hyvä että ees lopulta tunnistit (;

    Jenny joo moro en oo nähny sun sormii tai ainakaan en muista niitä, mut voin kuvitella että ne on semmoset pitkät ja siistit eikä nakit niinku meitsillä ;D

    VastaaPoista
  11. ........tai sitten ei =DDD nää on aika lyhyet ja tosta keskeltä tollaset epämääräsen paksut jonka takia mitkään sormukset ei sovi mulle ja muutenkin ihan rumat :D

    VastaaPoista
  12. !!! =D Mut oon haivainnu et myös rumista sormista saa ihan ookoot ku taiteilee kynsien kaa (;

    VastaaPoista