2/23/2012

Alkukantaiset eläimet ovat usein muita alttiimpia viruksille

Moikka! Ah viimein oon (ainakin melkein) täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Huhhuh, on ottanu koville hengata neljän seinän sisällä nyt .. lähemmäs 5 päivää, kun raivoisasti uhreja niittänyt superflunssa iski kyntensä myös meikäläiseen. Kipeilypäivien fiiliksistä kertoo aika paljon - tai oikeestaan kaiken - seuraavat kuvat:
Katkeruuspullat, jotka näytti sairaan hyviltä, mutta joiden (kuuleman mukaan) makuaistimia hivelevää nautintoa en varsinaisesti ikinä kokenut. Flunssaisena kun makuaisti tuppaa häviämään alta aika yksikön, mur. Tää oli mun mielestä suuri vääryys, koska rakastan laskiaispullia!
Mun henkireijät. 2 välinettä ulkomaailman kanssa kommunikointiin ja pussukka täynnä erilaisia lääkkeitä, joita oon napostellut menetettyjen pullienkin edestä.
Eilisillan pelastaja

Tänään oon voinut jo aika paljon paremmin ja ekaa kertaa sitten lauantain oon vaivautunut tekemään ulkonäölleni jotain paperipussikiharien muodossa!
Note to self: luonnostaan kiharat karvat ja kyseinen kiharrustapa eivät välttämättä ole mikään paras yhdistelmä...
Aikamoinen afrohan siitä tuli hups. Ignoratkaa muuten kamalasta kuosista kärsivät kynnet, joille en oo kipeyksissäni jaksanu tehdä mitään!
Onneksi pienen, lakkapullon avunantoon perustuneen tappelun jälkeen tosta tuli ihan okei .. kai :D Sanokaa te

Oon ihan kaikissa lääkehuuruissani tohinoissa unohtanut esitellä mun uuden (yllätysyllätys) sormuksen, jonka kanssa rakkautta oli ilmassa ensisilmäyksellä:
Kirjaimellisesti silmäyksellä. Oon pitkään ettinyt jotain kivaa rinkulaa etusormeen ja nyt etsinnät ovat tauonneet - ainakin hetkeksi.

Nyt aioin ehkä rikkoa viime päivien normeja ja poistua tästä huushollista ihmisten ilmoille (se tunne, kun saat meikata viiden meikittömän päivän jälkeen..)!
XOXO

6 kommenttia:

  1. nätit kiharat! miten ne tehää? :)

    VastaaPoista
  2. Hei kyllä tollanen afro tulee suoraanki tukkaan, kokemuksella voin kertoo! :D
    Ite oon ollu reippaat 2vko kipee kuumeella ja ilman, toivon että vklp olisin terve, kaikki raajat ristiin!!
    Se on nii ihanaa meikata just jonku viikon himassa olon jälkeen ja laittaa jalkaan OIKEET HOUSUT, eikä verkkarit :D ja ihana sormus!

    VastaaPoista
  3. ei hitsi mä rakastan sun blogia! sitä on vaan niin ihana lukee! :) ootan aina innoissani sun uutta postausta

    VastaaPoista
  4. Jii.: Kiittikiitti, tässä aika hienosti selventävä video, jonka avulla itekkin ko. keinoon tutustuin: http://www.youtube.com/watch?v=WoZ2QGq0n4A

    Rapu: Ah okei hyvä et varotit myös kaikkia suoratukkaisia :D ! Ja elä muuta viserrä - tervehtyessään sitä osaa arvostaa tiukkoja farkkulegginsejäkin niitten olohousujen jälkeen.. Täällä myös peukut pystyyn, että sääkin palaat terveiden kirjoihin pian (=

    Anon: Voi kiitos et tiiäkkään paljon toi kommentti piristi mun päivää (: !

    VastaaPoista
  5. sulla on I-H-A-N-A blogi ! ::::)

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Ansma: Voi pojat (tai tässä tapauksessa tytöt) hirrrrmuisesti kiitoksia ja samoin hei ! ((:

    VastaaPoista