2/12/2012

Jotkin linnut käyttävät päivittäin tuntikausia höyhenpukunsa sukimiseen

Ciao! Ihana viikonloppu takana päin ja huippuhuippu viikko edessä. Into pinkeänä pitäisi vielä pari päivää arkisesti ahertaa koulussa, ennen kuin keskiviikkona alka 3 päivää kestävä ilakointi. Ensi viikkona tulen olemaan superkiireinen, joten seuraava postaus ilmiintyy keskuuteemme varmaankin vasta lähemmäs viikon päästä.
Nyt kuitenkin tän viikonlopun parhaudet:
1. Kirpparilöydöt, jotka kerrankin kummatkin oli sellaisia, joita todella oon ettiny. Mulla on pitkään haaveissa pyörinyt mustat legginsit, joissa kuitenkin ois joku kuviointi/erilainen saumoitus ja voi onnen määrää, kun etsimäni yksilöt löytyivät. Vielä suurempaa hurmiota aiheutti tuo iso nahkalaukku, jonka 2 euron hintaan lunasti omakseni.  Oon oikeesti about vuoden kaivellu kirppareita ettien juuri tollasta täydellisyyden ruumiillistumaa.
2. Ruoka, etenkin kuvassa esittäytyvä mun ja äitin bravuuripaella nam
3. Asut, huh kriiseilystä huolimatta potkiais- ja penkkariasut alkaa kummatkin olla nyt voiton puolella :D
4. Siilin parturi, nyt on turkkikin ojennuksessa ensi viikkoa varten.

Toivottavasti teillä on ollut yhtä mainioita päiviä kuin meitsillä, nyt menen paistamaan pannukakkua.
XOXO

4 kommenttia:

  1. Siiis vo perkele toi laukku !!!! :ooooo mun vihree naama tällä hetkellä hehkuu kateutta :DD

    VastaaPoista
  2. Bun: Aahahaha voi Bun minä täällä olen onnesta soikea sen sijaan (=(=(=

    VastaaPoista
  3. voitko tehdä postauksen sun musiikkimausta? :>

    VastaaPoista
  4. Anon: Voisin kyllä vaikka tehdäkkin!
    Hei kiitos mainiosta ideasta sille varalle, ettei joskus mitään muuta asiaa ole (=

    VastaaPoista