5/18/2012

Metso on metsäkanalintu, vaikkei juurikaan näytä kanalta

J0u! Pari päivää meni vähän lennossa, mutta nyt, kun oon laskeutunut (ja palautunut) kaikesta, niin ette uskokkaan kuinka mukavalta tuntuu paneutua tasan kuvien selailuun ja tän postauksen kokoamiseen. En tuu ikinä tarvii mitään muuta terapeuttia, kun tän blogin ja tietysti teidät siellä ruudun toisella puolella !

Pakkasin tiistaina laukkuni ja suuntasin kohti Tamperetta, pääsykoerupeaman ensimmäisen etapin vuoksi. Punkkasin yhden yön pienten serkkujeni lastenhuoneeseen majoittuneena:
Tiiättekö sen kun herää aamulla vieraasta paikasta, muisti ei heti pelaa ja hetken päässä pyörii tasan sanat "mitä helv?", kun kattelee ympärilleen. Mulle kävi keskiviikko aamuna just noin, kun avasin silmäni ja näin ekana katon rajassa leijailevia HelloKitty-ilmapalloja.
Keskiviikko aamuna kiiruhdin Tampereen yliopistolle, jossa mua oli onneks vastassa pari tuttua (en ollut tullut ees ajatelleeks, että joku muukin meidän koulusta saattais pyrkiä samaan mestaan) ja niimpä ei onneksi tarvinnut tutista jännityksestä yksin. Allaoleva fb-tilapäivitys kertookin sitten siitä kokeesta kaiken tarpeellisen..
Oon vaikka kuinka monta kertaa unohtanu mun sormuksia millon minkäkin vessan lavuaarin viereen, kun oon laskenu niitä siihen käsien pesun ajaks. Yleensä ne on ollu siinä vielä sillon, kun oon tajunnu virheeni ja kiiruhtanu ettimään niitä.. Ehkä otin tästä kerrasta opikseni - aina ei oo onni (mun) puolella.

Junailin - kirjaimellisesti - itseni illaksi takasin Jyväskylään, sillä lähdettiin pikkuporukalla vähän juhlimaan.
Parhaat tekoräpsyt nassuun vain, muuten meikki oli aika lame, johtuen lähinnä siitä, että taioin sen poikkeuksellisesti omin pikku kätösin, enkä Jonnan avustamana. Halusin korostaa siiliä vielä lisää ja laitoin sen puoleiseen korvaan kunnon korumätöt. Rakastan tota kynittyä osuutta niiiiin paljon.

Aloitimme kekkeröinnin Jonnan lukaalista (lue: terassilta), josta kulkueemme siirtyi tanssahtelemaan Bra:han.

Oonko ainut kenen mielestä juomat on heti kauheen luksus jos on jääpaloja? :DD
2 edeltävää sarjassamme: perinteisesti onnistuneita yhteiskuvia.
Tässä yritin ottaa kuvan überhienon värisestä taivaasta. Kuvaustaidot/megapikselit ei tainnu ihan riittää.
Täytyypäs todeta taas vaihteeksi, että omistan aika huippuja kavereita puspus

Torstai meni krhm .. palautuessa!
Fiilistelin mm. pyöräilyä ihanassa auringonpaisteessa. Aika ironista, että tuon ruostesienen nimi on Kaunotar. Suomen voitto USA:sta hymyilytti, kuten myös tänään postissa saapunut kirje, jonka sisältä paljastui muuan kivoja tikettejä:
Kuuluuko kenenkään muun kesäsuunnitelmiin kyseiset festarit?

Tänään oon mm. suunnitellut mun yo-juhlia ja hyvästä syystä, sillä käväistyäni aamulla koululla sain kätösiini paperin, josta nyt varmistui, että semmoinen tietty valkea lätsä tulee munkin päätä 2.6 koristamaan !
Niille jotka ei tota mystistä rivistöä ole tottuneet lukemaan sanottakoon, että yhteiskuntaopista ja ruotsista tulla tupsahti M, äikästä C ja enkusta ja pitkästä matikasta B. Kaikkiin muihin (etenkin matikkaan ja ruotsiin) oon tyytyväinen,  mutta äikän uusin ehdottomasti syksyllä, sillä toi koe meni niin tekstitaitojen kuin esseenkin osalta huonommin kuin ykskään mun äikänkurssien räpellys ikinä.

Nyt pari jaksoa Skinssiä ja unta palloon. Jokainen, joka luki tänne asti voi nyt taputtaa itseään päälaelle! 
XOXO

6 kommenttia:

  1. Juoma ilman jääpaloja ei oo mikää juoma! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu kyllä, että saatat olla aikalailla oikeessa :D !

      Poista
  2. Yooo!! Mulla on just samat liput 3pv ja camp ;) Mitkäs on provinssin must see? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. J0u mainion festarivalinnan oot tehnyt sääkin (((: Must see-listan kärjessä keikkuu Billy Talent, Example, PMMP ja Pariisin Kevät - aikas huipulta näyttää kuitenkin koko kattaus !

      Poista
  3. hei sä joskus kysyit postausideoita, nii joku 50 tai 100 asiaa itsestäni- lista mitä varmaa aika monessa blogissa on näkyny nii ois kiva :) kunhan ei oo sellane pikapostaus, jossa puolessa lukee vaa jotai ööööööööö !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui voisin kyllä ottaa tollasen työn alle, jos kerta kiinnostusta on noinkin pitkää "tälläinen minä nyt olen"-listaa lukea ((: Kiitokseja vinkkauksesta !

      Poista