5/14/2012

Yllättyessään palokärki päästää kummallisen rääkäisyn


Moikka! Kipiteltyäni tän päivän pitkin Jykylää ylläolevassa varustuksessa sekä tuijoteltuani sen jälkeen (lievästi sanottuna tylsistymiseen asti..) muuan pääsykoekirjaa ansaitsin mielestäni tauon ja tulin kertomaan teille pari juttua:
 Mun kirpparilta taannoin adoptoidut pilottilasit eivät nähneet edes kesää, kun krhmn .. mainion säilytyksen johdosta noista irrota napsahti toinen linssi pois. Kai ton haaverin saisi pikaliimalla paikkailtua, mutta välittömän kivunlievityksen tähän menetykseen tarjosi yllättäen veljeni, joka lahjoitti omat kakkulansa mulle
Noi on alunperin vissiin olleet meijän iskällä käytössä nuoruudessaan ja edustaakin kyseisen pilottimallin ensimmäistä tulemista :D Lähes täysin läpinäkymätön peilipinta ja hopeiset yksityiskohdat tekee noista melkeimpä edeltäjiänsä mieluisammat !

Uudistuksen tuulet ovat puhaltaneet myös kynsirintamalla. Toi on kai mun toinen perinteinen ranskalainen manikyyri ikinä! Vaikka oonkin sitä mieltä, että tavattoman tylsähän toi on kaikessa klassisuudessaan, niin täytyy kuitenkin myöntää, että harva lakkaustyyli sopii myös totaalinysiin kynsiin perusranskista paremmin - vai mitäpä te ajattelette?

Loppukevennyksenä katsaus kaupunkiluontonurkkaukseen:
Oon aina pitänyt lintuja suht' fiksuina otuksina, mutta kun toi tikka alkoi puuhailla jotain pesäjuttuja meidän peltikatolle en oikeen tiennyt mitä ajatella :DD

Nyt vielä hetkeksi nenu kiinni kirjaan ja sitten jännittämään ettei tämä
toistuisi ! Peukut pystyyn kaikille Suomen - ja mua ylihuomenna kohtaavan ensimmäisen pääsykokeen puolesta, eikös vain? 
XOXO

Ps. Onko napakammat kuvapostaukset (kts. esimerkiksi edellinen postaus) vai tälläiset ah-niin-soljuvalla verbaliikalla varustetut luomukset enemmän teidän mieleen? Tahdon tietää kuinka moni napsauttaa yläreunan punaista raksia nähdessään rivikaupalla aakkoshöttöä.

10 kommenttia:

  1. oon hirveesti hyödyks ja sanon, että mulle kelpaa molemmat postaustyypit... :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot siinä mielessä hyödyks että ainakin tiiän ettei tälläset pidemmillä teksteillä varustetutkaan postaukset aiheuta ärsytysreaktiota ((: Eli kiitos, mielipide se on tuokin!

      Poista
  2. ah-niin-soljuvaa verbaliikkaa, kiitoss ;) Molemmista tykkään, mutta tuo on pikkusen mukavampaa luettavaa !

    VastaaPoista
  3. kummatkin kelpaa, mutta täytyy sanoa että sun verbaliikkaa on kiva lukea, joten piirun verran tykkään enemmän näistä enemmän tekstisistä(sanahirviö!!) jutuista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon yllättyny näistä teidän mielipiteistä, koska olin aika varma, että suurinosa tykkäilee enemmän pelkistä kuvapainotteisista seteistä ! :D

      Poista
  4. Nyt äkkiä ylppärituloksia tänne, että pääsee onnittelemaan !!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun osalta noiden tuloksien hankkiminen jää perjantaihin, koska tänään olin tosiaan Tampereen suunnalla pääsykokeissa ja huomenna koulu ei oo auki joten .... :DD Mutta kyllä se lakki ainakin on tulossa, arvosanoista viis (;

      Poista