7/02/2012

Jos sorsan maalaa valkoiseksi se menee pienestä joutsenesta

 Moj ! Mun kesä on nyt aikalailla sellasta, kun sen pitää mun mielestä ollakkin. Työtä (kuten yllä olevassa kuvassa maailmapyöräntapaisessa lekottelua) sekä huvia sopivassa suhteessa. Ja se sopiva suhde näin bloggailun näkökulmastahan olisi, että jälkimmäisenä mainittua kertyisi enemmän. Noh, todellisuudesta en mene takuuseen, mutta ainakin kuvapoliittisesti asia on juurikin niin:
Oon loistava (ainakin viimesessä kuvassa..), mut vielä loistavampi on mun kaveriporukka Ja unohtamatta tietenkään teitä kaikkia siellä ruudun toisella puolella - ette arvaakkaan kuinka iloiseksi teiän kommentit mut aina tekee pus !
XOXO

3 kommenttia:

  1. nyt lukee naamassani ujo humala :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun naamassa taitaa lukee vähemmän ujo sellainen noissa viimesissä kuvissa ainakin :DD nim. ei muistikuvia

      Poista
    2. joo mulla on ihan sama nimimerkki nyt :DD ei tietoa tapahtuneesta

      Poista